Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 11 september 2013

Huisjespost!


Ik heb gewoon wat met huisjes...of ze nou van hout zijn, als stempel, als tekst..maakt niet uit, het blijft leuk! Als het maar strak en stoer is!
Heb me dan ook weer even creatief uitgeleefd met dit thema...
wat vind je van deze teksten:
In this house...en dan heb ik verschillende teksten waarmee je dit aanvult:
we have fun,  ..we are gratefull,  memories are created....friends are always welcome..maar er zijn er nog meer.
(meer info op mijn site)
 
Toepassingen op wit houten bordjes, als tekstblokje, houten huisjes van een balk had ik ook al gemaakt, in steigerhout als mooie grote hanger (zie zijbalk van mijn blog) maar ook kleintjes in een letterbak...
 
 
Op kaarten in een andere variatie...
 
 
Gek op huisjes dus...ik kan het niet helpen!
En ben ik niet met huis bezig dan wel in huis....
En als ik onderweg betrap ik mezelf erop dat ik ook altijd let op huizen...
Ook heerlijk om in woonbladen te snuffelen en me te vergapen aan al dat moois, het past ook altijd allemaal perfect bij elkaar...
en dan al die mooie blogs ...knap hoe sommigen zo'n eenheid kunnen creƫren...ik kan ze benijden hoor!
 


 
Bij mij thuis is het niet allemaal perfect...het is niet "af" of zo , kan vast allemaal beter maar ja...heb er het budget niet voor (over) maar met een beetje eigen inzet kom je een heel eind..en dat is wel een sport van mij!
Binnenkort hoop ik dat onze slaapkamerpimp klaar is...tzt volgt er wel een post met een kijkje!
 
 
 
 
 
 
Hoe zit het met jullie? Ook zo'n tik als ik?
Fijne week!
Jacqueline

 PS: Bedankt voor de felicitaties...maar volgende week is jongste jarig en het weekend erop manlief en ik..dus het duurt nog even!
 

15 opmerkingen:

  1. Wat leuk al die huisjes, leuk gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi hier dezelfde tik...heb er alleen niet zoveel als jij..(jaloers hihihi)
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hej Jacqueline, zoals je weet heb ik ook al jarenlang een huisjes-tic, allang voordat het 'hot' was! Vandaar ook de naam van m'n winkeltje. Stempels, sjablonen; van zink, metaal, hout of stof, maakt niet uit, ik vind ze zo leuk. Jij hebt ook een leuke verzameling zeg. (ik ga je binnenkort weer eens mailen, is alweer veel te lang geleden he). Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk al die huisjes! En het leent zich ook om er van alles van te maken. Dat lukt je goed. Ik heb ook wel een beetje een huizentic, de uitstraling van oude huizen en wat de bewoners er van maken boeit me. Manlief heeft ook een huizentic, kan geen makelaar voorbij lopen maar dan vanwege de prijzen en ik gluur steeds vaker mee.
    Veel plezier met het uitvoeren van je inspiraties. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze mooi zoals je ze allemaal maakt, maar ik heb geen huisjestic.
    Vind het wel belangrijk dat mijn huisje gezellig is.
    Wat ik wel heel leuk vind is met kerst al die metalen huisje met een lichtje erin.
    En oude huizen met mooie gevels, daar zou ik graag in willen wonen.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk gedaan en prachtige plaatjes ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk zijn de huisjes...en ja ook ik ben onderweg steeds naar huizen aan het kijken en het blijft natuurlijk een droomwens om ooit dat droomhuis te krijgen....oud en met een uitzicht op prachtig groen...hihi..lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je huisjes zijn super leuk. Eigenlijk al je producten vind ik leuk en ik baal er nog steeds van dat je zover weg woont. Al die leuke tuin open dagen mis ik. Volgens mij heb ik dat al vaker gezegd maar toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Huisjes, kom maar op, ik geniet er ook al jaren van en maak ze ook zelf, gewoon
    om neer te zetten of weg te geven en iedereen is er altijd blij mee.
    Jij hebt weer heel leuke creaties gemaakt.
    Goed om te weten wanneer je jarig bent:) hi, hi.

    Fijn verjaardag deze week al.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt je weer behoorlijk uitgeleefd, tjonge, wat een huisjes, leuk hoor!
    Ik heb wel een echte huizentic, wanneer we ergens gaan fietsen door
    leuke landelijke weggetjes, kan ik wel blijven kijken naar die prachtige
    boerderijtjes en andere oude mooie huizen...
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke creatieve dingen heb je weer gemaakt.. super!
    Huisjes.. ik vind ze ook erg leuk!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een inspiratie heb jij. De huisjes zijn hartstikke leuk zeg. Echt prachtig. De teksten zijn ook leuk!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Huisjes, hartjes... het blijft allemaal erg leuk om mee te decoreren, maar natuurlijk ook om te maken!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeker leuke teksten ! En de huisjes zijn ook mooi.

    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Will Phytopharm delay hoodia weight loss programs by forcing health supplement companies to pull their products of the market. No. If they don't and the shipment of hoodia sits in the port, the supplier must reapply for a new permit.
    Cccam Server | Best Cccam Server | Cardsharing Server | Best cardsharing

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!