Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

maandag 16 september 2013

Appeltaart....

 
 


De keuken geurt naar appel en kaneel...appeltaart! Morgen feest want...
Dit kleine manneke...
 

wordt morgen 10!
Ongelooflijk eigenlijk hoe snel dat gaat. Best cliché maar zo waar!
Hij werd gehaald met een keizersnee op een warme dag in september en ik zie me 's ochtends nog het ziekenhuis binnenlopen en binnen een uur was hij daar...een klein manneke van 6 pond, onder het huidsmeer, maar zo mooi! (zoals elke moeder dat zegt)
 
En nu dus tien....zucht! Maar ik geniet ervan en vind het geweldig om te zien hoe hij zich ontwikkelt.
Morgen gaan de 10 kaarsjes aan, en dan doen we het in het weekend nog even over want zondag ben ik zelf jarig en manlief maandag..hoe bedenken we het hè? Maar we vieren het gezellig in één weekend!
 
En daarna...hoop ik hier mee aan de slag te gaan:
 

Fijne week!
 

15 opmerkingen:

  1. Gaaf, het zakje van jute met het recept van de appeltaart! En ach ja, de jaren gaan zo snel hè, goed om af en toe daarbij stil te staan. Van harte alvast en veel plezier morgen met 'je grote kleine man'. Enneh...de verf heb je alvast...ben benieuwd!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kijkt het kleine manneke lief in de lens. Maar morgen wordt het blazen voor hem en smullen van de appeltaart.
    Gefeliciteerd en een gezellig feest in het weekend voor jullie allemaal.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast gefeliciteerd met al jullie verjaardagen. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmm, appeltaart altijd lekker!
    Morgen een fijne dag en van harte gefeliciteerd voor alle jarigen.
    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. VAN HARTE EN EEN HELE MOOIE DAG VANDAAG!

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm appeltaart heerlijk! hier kreeg ik een hele emmer peren en heb gister perenmoes gemaakt maar een perentaartje kan ook altijd! hahaha Van harte met je grote zoon en een hele fijne dag! Ik ben benieuwd wat je voor moois gaat schilderen.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hai Jacqueline, van harte gefeliciteerd met je kleine, grote man! Fijne dag vandaag. en ja, ik weet hoe snel die 10 jaar voorbij vliegen ...
    Net als Yolanda hierboven ben ik ook benieuwd naar je schilderklus, maar dat gaan we vast binnenkort op je blog zien.
    Lieve groet,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je zoon. Nu heb je ook een tiener in huis. Wat gaat de tijd ontzettend snel he.
    Geniet ervan vandaag. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoera voor je zoon, de taart is klaar, dus dat wordt al heel gezellig allemaal.
    Je verfklus ligt dus op je te wachten, je hebt de goede verf dus dit wordt vast een
    super schilderklus, succes!!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartelijk Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Ik vind het een eer om te weten hoe hij is gegroeid en wat voor een mooie jongen hij is geworden!
    Een hele mooie dag!
    En ik ben benieuwd naar je schilderklus!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je zoon en alvast voor jou.
    Geniet er lekker van.

    Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alvast een hele fijne verjaardag toegewenst morgen..
    Die appeltaart zag er heerlijk uit!

    Veel feestplezier toegewenst en een heel fijn weekend!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kom je even van harte feliciteren met je verjaardag!! En ook alvast voor morgen met je man.. en alsnog ook voor je zoon:) Een hele fijne dag!!

    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker appeltaart, leuk dat appeltje....idee ga ik onthouden!
    Ontzettend leuk blog heb je,'k ga je volgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ruik de taart hier! Een beetje laat :) Maar toch nog gefeliciteerd.. ik herken zo wat je schrijft; mijn mannetje werd 15 september 8. En het lijkt zo kort geleden dat hij op de wereld kwam... Bijzonder om zo'n kereltje te mogen volgen/ te zien ontwikkelen!
    Hoop dat jullie een hele leuke dag hebben gehad!!

    En de appelflappen heb ik met roomboter bladerdeeg gemaakt.. mmm..!

    Fijne zondag morgen!

    Groetjes, Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!