Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 18 augustus 2013

Back to work...

Ik ben er weer! Ben amper in blogland geweest deze zomer! En op mijn blog en site vermeld ik niet dat ik op vakantie ben maar dat was ik natuurlijk wel! We hebben genoten van 2 heerlijke weken Frankrijk! Na eerst rondom huis te hebben geklust, zijn we ruim 2 weken naar Frankrijk geweest, lekker gekampeerd in de buurt van Annecy. Helaas maar 1 vide grenier bezocht (zie onderste collage)en dat leverde me niet wat op maar het was wel gezellig! Hier onder een kleine indruk van onze vakantie:

We hebben vanwege de hitte ook veel geluierd maar daarnaast toch nog wat kunnen bezoeken: Mont Blanc (met tandradtreintje en gletsjer) , Gorges du Fier, Annecy natuurlijk, Aix-les-Bains, een bergpas gereden..enz.
 
Nu wordt het weer in het ritme belanden...pfft, ik zit nog redelijk in de relaxmodus eerlijk gezegd! Komende week weer aan het werk, en natuurlijk ben ik de afgelopen week ook al weer op school geweest. Daarnaast begin ik over anderhalve week met een studie, dus komende tijd genoeg te doen!
 
En natuurlijk staat de hobby ook niet stil, lekker nieuwe materialen aangeschaft en al weer wat dingen gemaakt. Ook steeds gezellige aanloop in mijn tuinhuisje gehad. Kortom: die vakantieweken waren zo voorbij!
Komende tijd ga ik het bloggen en blogs lezen ook weer oppakken hoor! Ik loop echt helemaal achter maar met dat zomerse weer ben ik meer buiten dan achter de computer!
Maar dat komt vast wel weer...en in ieder geval wel bezig geweest met deze nieuwe maaksels:
 
 
Wens jullie allemaal een goede zomerse week toe!
En graag tot blogs!


9 opmerkingen:

  1. Mooie vakantiefoto's en super leuke kaartjes!
    Ik heb momenteel een GIVE-AWAY op m'n blog met maar liefst 5 pakketten om te winnen, dus ook 5x kans.
    Als je zin hebt, piep dan gerust langs.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug Jacqueline en wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben in Frankrijk! In die streek hebben wij een keer overnacht op doorreis naar de Franse Alpen, erg mooi daar!
    Succes weer op school komende week en ook met je studie!

    Lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacqueline,
    Fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad. Mooi is het op de Mont Blanc hè? Wij zijn er ook eens geweest en hebben er ook in een gletsjer gewandeld.
    Veel succes in je eerste werkweek. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jacqueline, welkom terug! Heerlijk he, die zomervakanties - en helemaal als je zowat zes weken vrij hebt zoals jij! Jullie waren in een mooi stukje Frankrijk zo te zien. Geniet nog lekker na en succes met weer gaan werken én studeren! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Jacqueline,
    Welkom thuis na de mooie vakantie. De foto's laten wel zien dat je hebt genoten. In de bergen is het ook altijd prachtig. Heb vroeger wel eens bergwandelingen gemaakt en op een gletsjer gelopen, je voelt je dan zo nietig en klein.
    Ik wens je weer plezier en inspiratie voor je werk en studie.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jacqueline, gezellig dat je ook weer thuis bent! Mooi is het toch daar in Frankrijk!
    Ik ben ook weer gewend hoor, maar heb nog een week vakantie: heerlijk! Ook zo fijn dat het daarbij nog zo lekker weer is. Je bent ook weer zo lekker creatief geweest, leuk!
    Succes met je werk en je studie straks!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om terug te kunnen kijken op een geslaagde vakantie! Nu op naar een nieuw schooljaar; ook weer een leuke uitdaging.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is Frankrijk toch mooi he. Gelukkig kan je hier in Nederland nog even lekker nazomeren. Ik wens je een heel fijn weekeind. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst wil ik je graag bedanken voor je meelevende berichtjes op mijn blog. Het bood me veel troost.
    Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad. Frankrijk is een prachtig land. Maar zodra je thuiskomt begint heel snel het "gewone"leven meteen weer. Maar met dit heerlijke weer houd je toch nog een beetje het vakantiegevoel.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!