Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

dinsdag 9 juli 2013

Midsummer....!





En dan is het eindelijk vakantie....van alle drukte naar niks. En daar moet ik altijd even aan wennen! Afkicken wel te verstaan! Maar eind van de week heb ik weer een gezellig evenement: de midsummer open tuindagen. Dus ik knutsel nog even lekker door, goed om het hoofd leeg te maken en dan zien we wel hoe het loopt vrijdag en zaterdag. De folders hangen al her en der, campings zijn bezocht en ook voorzien, wij hebben er wel zin in!

Deze keer een spontane actie van een schoolvriendin die prachtige sieraden maakt (klik)
en natuurlijk mijn spullen van label-24!
Dus heb je zin: kom gezellig langs, vrijdagavond of zaterdag overdag!
 
En blijft het rustig? Dan gaan wij hier heel gezellig zitten kletsen:
 
Fijne zomerweek of vakantie voor wie er aan toe is!
Jacqueline

12 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, geniet van de voorbereidingen (en je vakantie)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes en plezier met het verkopen !
    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk om een midzomer tuinfair te houden! En het weer dat gaat ook helemaal goed komen. Ik wens je alvast veel plezier!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk vakantie voor je, Jacqueline!
    Afgelopen vrijdagmorgen was ik even in je buurt, maar je werkte.
    Ik vind deze keer de fair een beetje te druk voor mijzelf, maar het kan zomaar zijn dat ik je even bel voor een bezoekje.
    Ik weet niet of jullie met vakantie gaan.
    Maar ik wens je een heel goede fair en een hele fijne vakantie met een heerlijke rust!?

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook een fijne vakantie!

    Groetjes, PIetrik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me goed voorstellen dat je altijd even afkicken moet.. even omschakelen.. ik heb dat nu ook zo na de bruiloft en alle voorbereidingen die we daarvoor gehad hebben, gelukkig was het de afgelopen dagen heerlijk zomers weer, dat scheelt een hoop!
    Heel veel succes en plezier met de midsummerfair en geniet van je heerlijke tuin!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Herkenbaar, merk dat ik in blogland niet de enige ben die in het onderwijs werkt en hectische weken achter de rug heeft.. tjonge kwam niet aan bloggen toe! (ook weinig aan hobby's) Maar jij dus ook vakantie!? Heerlijk he?! Maar wel even afkicken.. je weet niet wat je moet met al die tijd! (en hier het huis ook wat verslonsd, bergen was:).

    Je foto's zien er super uit! Geniet van je vakantie.. die rust komt vanzelf (en dan over een paar weken weer omschakelen;)

    Groetjes, Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Slim om ook op campings langs te gaan; heb je weer nieuw publiek!
    Het lijkt me dat je dan een aardig voorraadje moet hebben. Maar ach, dan kan jij je lekker uitleven, toch?
    Heel veel succes ook weer op je fair!
    Lieve groet en geniet van je vrije tijd,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Afkicken en wennen....maar wel vakantie...dus heerlijk genieten.
    Geniet van de fair, van alle mooie dingen die op je af komen!!!

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wij hopen over 2 weken weer DE camping in hardenberg te bezoeken voor 2 weken en nou maar even zoeken naar de folder.Veel succes en dus wie weet tot ziens.mvg Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!