Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

maandag 1 juli 2013

Bijna...


De laatste schoolweek hier is aangebroken. En het was even stil van mijn kant..Razend druk op het werk, de laatste schoolweken zijn altijd zeer hectisch! Ook als je parttime werkt. En ook deze week staat er nog veel op de rol!
Daarbij thuis ook de nodige zaken die aandacht vragen en dan is er nog mijn hobby, dus ik heb ook al weer heel wat gestruind om weer leuke spullen te kunnen maken! Met de open tuindagen in het vooruitzicht (12/13 juli) natuurlijk ook erg leuk om te doen. Dus een blogstilte hier..zowel passief als actief, sorry allemaal maar ik heb geen blog gezien!
Maar nu even tijd voor een berichtje!
 


 Afgelopen weken ook bezig geweest met de tuin en er staat weer wat kleur in! Zodra het maar kan, ben ik ook buiten om lekker te genieten van de zon , mijn tuinhuisje, lekker rommelen enz.
Met een tuin blijf je bezig en ook hier is er steeds weer wat af.
 
 
Dus onlangs ook even wat foto's genomen...
Inmiddels is er ook een mooie grote stoere zwarte tuintafel bij gekomen en kunnen we nu eten buiten en achterin de overkapping lekker loungen.
Gisteren de hele dag visite gehad en wat hebben we er heerlijk gebruik van  kunnen maken!
Binnenkort daar ook een update van want ik heb weer het een en ander gepimpt.
 
Nu nog even buffelen de laatste week, en dan is het lekker vakantie!
Genieten met gezin van tijd en rust!
 
Ik kom gauw weer bijlezen!
Fijne week allemaal, sterkte voor wie het nodig heeft, en:
tot blogs!

 
 

11 opmerkingen:

  1. Ik vergeef het je hoor!!! hahaha, ja het is altijd nog even flink doorwerken voor de vakantie. Straks kunnen we lekker genieten. Even nog de tanden op elkaar en stug doorwerken.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline,
    Je kunt ook niet overal tegelijk zijn. En de laatste schoolweken zijn altijd erg druk.
    En dan heb je thuis nog.
    Ik wens je sterkte deze laatste week!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes met de laatste loodjes. Ik wens je alvast een fijne vakantie.
    Groetjes,Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd een drukke periode zo voor de vakantie, maar wel met een heerlijk vooruitzicht! Succes nog even met de laaste loodjes en dan lekker genieten.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes in de laatste schoolweek en daarna genieten van een welverdiende vakantie!
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zul je druk zijn die laatste week, ik ben zo blij dat ik nog drie weken mag:)
    Ik ga alles ook goed strak plannen...dan heb ik misschien geen stress...ahum.
    Je tuin ziet er al vrolijk uit, zien we vast nog meer van...
    Ga genieten van de vakantie, we zien je wel weer.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een drukte zo vlak voor de vakantie! Ik herken dat wel. Ik moet nog een weekje werken en dan heb ik heerlijk drie weken vrij. Ik ben er zo aan toe. Maar eerst deze laatste volle week nog even doorkomen.
    Ik wens je alvast veel plezier met je open tuindagen en fijne vakantie!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om "mijn" manden ook bij jou terug te zien. Heb ze zojuist gevuld met ballonbloemen.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier is ook de laatste schoolweek ingegaan, maar ik heb het vakantiegevoel nog niet. Komt misschien omdat ik zelf nog even moet werken, voordat ik zelf vakantie heb. Hopelijk gaat het zonnetje lekker schijnen, dan komt het vakantie gevoel vanzelf. Succes nog even met buffelen en daarna lekker genieten! Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het valt ook niet mee om alles bij te houden. Je tuin ziet er in ieder geval lekker fleurig uit!
    Succes in je laatste schoolweek!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk he, die kleurenpracht in de tuin, ik geniet er ook volop van!
    Succes met de laatste loodjes, zijn altijd "energie-vreters".

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!