Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

maandag 17 juni 2013

XS 24

Een tijdje geleden kwam ik een klein klepbankje tegen.....ik kon hem niet laten staan, heb het geverfd en helemaal gepimpt. Ziehier het resultaat....
 
 
Ik wilde er een stoer bankje van maken, met labels. maar ja welke tekst? Uiteindelijk heb ik er XS 24 op gemaakt, een verwijzing naar extra small en 24  naar mijn label-24 collectie.
En ja, hij is ook al weer van eigenaar verwisseld.  Want....
Onlangs had ik een snuffelavond in mijn tuin en dat leverde nog een onverwachte samenwerking op. Een oud klasgenoot kwam langs en zij maakt enorm mooie sieraden. Het was een gezellige avond en al gauw was het idee er om samen nog wat te doen deze zomer. Zo was ik dan bij haar op de koffie om de datum te bespreken en kwam het bankje ter sprake...en wisselde van eigenaar voor in haar atelier.
Opbrengstgericht werken is momenteel het item in onderwijsland en daar worden we dagelijks mee geconfronteerd maar de opbrengst van ons overleg was toch wel heel leuk: 12 en 13 juli houden we hier in de tuin open tuindagen en kan er weer lekker gesnuffeld worden tussen mijn handgemaakte woondeco en haar mooie sieraden (klik)! Als dat geen leuk begin van de vakantie is.....wij hebben er al zin in!
 
 
Maar eerst nog door de laatste drukke weken van het schooljaar worstelen... nog 3 weken...en dan kunnen we genieten van een welverdiende vakantie. Tot dan nog even doorbijten, het bloggen staat daardoor ook een beetje op een lager pitje...
Fijne week !
 

10 opmerkingen:

  1. Dat is dan snel geregeld met dat bankje! Leuk zo'n onverwachte samenwerking, succes met de laatste lootjes op school!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, die onverwachte wendingen...zo sta ik 26 juni a.s met Renske (een andere blogster die mij op weg heeft geholpen bij mijn eerste haak-pogingen)op de Wehleriade. Met mijn haken is het trouwens aardig goed gekomen, er pronken inmiddels verschillende uiltjes op mijn blog!
    Succes met de laatste loodjes op school.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk z'n ontmoeting en samenwerking. Nog ff doorbijten endan lekker lang vakantie!!!!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk bankje is dit geworden! Ziet er goed uit. Veel succes met de voorbereidingen voor jullie open tuindagen, jammer genoeg woon ik niet in de buurt, anders was ik zeker langs gekomen! Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk zo'n klepbank en praktisch ook he? Je hebt hem mooi gepimpt! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk bankje, vind je het niet jammer dat je er afstand van hebt gedaan. Ik zou niets weg kunnen doen, geloof ik. Nog even succes op je werk. Wij zijn een week eerder al vrij dus voor ons nog 3 weken. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk dat er spontaan dit soort samenwerkingen ontstaan. Hier word je toch helemaal blij van. Toch jammer dat ik niet in de buurt woon. Dan was ik graag een kijkje komen nemen.
    Je bankje is ook prachtig gepimpt. Helemaal in de stijl van Label-24!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, ha OGW jij brengt het thuis ook maar in de praktijk...gelijk heb je,
    ik moet eerlijk zeggen dat het opbrengsgericht werken thuis veel relaxter is hoor:)
    Een superleuk bankje en een goede deal...
    Geniet jij maar lekker, hier nog vier weken en dan ook rust.....
    Dus even tanden op elkaar.
    Veel succes!!!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn nog eens leuke ontmoetingen! Succes nog met de laatste loodjes... het einde is in zicht.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!