Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 5 juni 2013

Post.....



 
 
Afgelopen winter kreeg ik van een kennis twee prachtige oude postzakken! Superblij ermee!
Heb ze laten liggen tot ik wist wat ik ermee wilde. Met de tuinbank inmiddels onder de overkapping, was het idee er al snel! Twee kussens op de bank in de hoeken!
 
 
 
Maar ja..hoe en wat? Zonde om te verknippen!
Afijn, om een lang verhaal kort te maken: op zolder vond ik nog 2 hele soepele matrasjes die ik vorig jaar voor een prikkie had gekocht, die passen er dubbel precies in. Met moeite dicht genaaid want de stof is wel dik. Maar het is gelukt! Nu zijn ze multi inzetbaar: lui op het gras, tegen de harde kant van de leuning, dubbel gevouwen als kleiner kussen. languit gevouwen...het enige wat ik nu nog wil is twee dikke grote drukknopen laten zetten zodat ik ze dubbel kan vastzetten! Nog even op zoek naar het juiste adresje!
Maar stoer zijn ze zeker !
 Fijne week nog!
 
Jacqueline
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

19 opmerkingen:

  1. Hoi, stoer zijn ze zeker die PTTkussens. En multi-functioneel.
    Lijkt me heerlijk zo'n overkapping, lekker lang buiten zitten.
    Prettige dag. Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer zijn ze inderdaad die kussens. Past helemaal ook bij jouw stijl. En nu lkeker chillen op die bank in de zon!! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg wat je met de postzakken heb gedaan. Zelf heb ik ook een stapel postzakken en ik heb er al een lampenkap mee bekleed, kussens gemaakt en een stoel mee bekleed. Ik blijf het verweerde ervan heel mooi vinden. Wat ik nog over heb ligt gewoon op een stapel mooi te zijn, totdat ik weer iets leuks bedenk om er van te maken.

    Zonnige dag, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en stoer! inderdaad stug spul die postzakken maar zo leuk! Hier liggen ze ook in de steigerset.
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stoere kussens zijn het geworden!
    En dan heb je ze ook nog zo mooi afgewerkt met rolzoompje en haakjes.
    Ze passen ook prachtig bij de blauw/grijze kleur van de andere kussens.
    Lekker genieten van de tuin, Jaqueline met dit mooie weer.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoere kussen zijn het geworden . Deze idee was super .
    Geniet ervan bij dit weer .
    Groetjes ,
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker stoer....wat kun je toch leuke dingen maken met postzakken.
    Je zult nu zeker genieten in de tuin met dit mooie weer,

    Lekker lui op de bank..heerlijk.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om kussens van de postzakken te maken. Het past perfect bij je bank.een stoer geheel.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig hoor! Wat heb je dat ontzettend leuk opgelost! Het past ook prachtig bij je andere kussens.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kussens zijn echt mooi geworden. Jij bent ook zo creatief...geniet van het mooie weer.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stoere kussens hoor!
    Echt heel leuk gemaakt!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad stoere kussens met lieve tekst. Heb je de letters met flock-folie er op gestreken??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, die zaten er al op, het zijn originele kussens...leuk toch!
      Gr jacqueline

      Verwijderen
  13. Leuk geworden! Kun je lekker zitten 's avonds!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi,...wij wonen in een appartement op de 1 e verdieping...dus vrij laag kijken zo op het water.....x !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een stoere kussens! Gisteren nog goed verkocht?

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O wat gaaf zijn ze, zo lekker stoer!
    Ze liggen daar helemaal goed!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!