Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

maandag 6 mei 2013

Vakantiegenot...

Tja, ik ben niet in blogland geweest momenteel...we hebben hier in huize 24 allemaal vakantie, en voor ons gaat dat nog een weekje door. Behalve oudste, die mag deze week 3 dagen naar school.
Inmiddels hebben we niet stil gezeten: manlief is druk bezig met de tuin geweest , nieuwe schutting, gras opgehoogd en opnieuw ingezaaid, systeem aangelegd voor kat Wifi , die kan nu met een zender aan de halsband vrij struinen zonder de tuin uit te kunnen, ideaal! Mijn tuinhuisje staat tussendoor ook open en geregeld komt er wel iemand langs voor het een en ander, de overkapping wordt steeds gezelliger en aangekleed,  en zo komen wij onze vrije dagen wel door....en genieten we ook van in de tuin zitten!!!.
 
 
Gisteren naar Amsterdam geweest, 4 mei herdenking bijgewoond, onverwacht geïnterviewd voor SBS6 voor de late editie van hart van Nederland...maar blijkbaar er toch later weer uitgeknipt!
Nou ja, dat vond ik niet erg, ik hoef niet zo in beeld....! Maar indrukwekkend was het wel om de herdenking op de Dam mee te maken en we hebben ook nog de koning en koningin gezien...al was het kort en van afstand!
 
Komende week nog even lekker genieten van het mooie weer en de vakantie! In het kader van Moederdag heb ik dinsdag 8 mei een extra snuffelavond gepland in mijn tuinhuisje......het schijnt mooi weer te worden!
Lekker genieten van buiten en 's avonds de kaarsjes aan!
 
Ik wens jullie allemaal ook een mooie week toe....daarna hoop ik weer in blogland bij te lezen, anders mis ik veel te veel van jullie mooie blogs!
Lieve groet,
Jacqueline
 

16 opmerkingen:

  1. Fijn dat je overkapping steeds gezelliger wordt. Wij hebben zelf een vrij kleine overkapping waar een tuinbank staat en daar zitten we heel erg veel. Soms lekker in de schaduw en 's ochtends hebben we daar juist lekker de zon in schijnen. Heerlijk met een kopje koffie.

    Fijne zonnige week, Roelie de hortensiatuin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig zo overkapping altijd makelijk met regen en zon en erg sfeervol ...geniet lekker van je vrij week en dat kan zeker lekker buiten ...lieve roet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet er gezellig uit allemaal! `k Heb een vraagje, verkoop je die potjes met het merk RM erop ook?
    Fijne, zonnige dag nog en lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet nog maar lekker van je vrije dagen. Wij waren vorige week met de hele familie naar de Eifel in Dld. De week is omgevlogen. Leuk dat je naar de dodenherdenking bent geweest. Lijkt me heel indrukwekkend. Ik dacht al: Heb ik Jacq dan gemist in HvNL? Maar je bent er dus uitgeknipt. Haha, ik zou ook niet zo nodig in beeld hoeven hoor.
    Groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jullie naar Amsterdam zijn geweest! Indrukwekkende bijeenkomst altijd. En ook zo'n indrukwekkende speech van Peter van Uhm!
    Gisteravond ook nog het concert op de Amstel gezien. Was ook mooi!
    Ik wens je nog een mooie vakantieweek.
    Ik ga twee dagen naar mijn vader, die is jarig woensdag. Dinsdag boodschappen doen.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n overkapping. En er is weer een hoop gebeurd bij je thuis,
    altijd leuk af en toe wat veranderen! Fijne dagen en lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer leuke, sfeervolle foto's.
    Indrukwekkend he, daar op de Dam. Ik kreeg op sommige momenten echt even kippenvel (bv. Peter van Uhm die
    het over zijn - gesneuvelde- zoon vertelde)......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ga jij maar heerlijk genieten van deze week, lekker ontspannen en
    dan nog een mooie tuinavond...veel succes.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt het er weer druk mee! Succes woensdag met de verkoop

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie zijn goed bezig geweest. Heerlijk dat je nu nog een weekje hebt. Nog een plezierige vakantie en veel plezier op je snuffelmarkt!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hard gewerkt dus! Fijne vakantie nog deze week!


    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gezellig hoor!
    We ontwaken allemaal weer uit de winterslaap.
    Heerlijk werken in de tuin.
    Dat is hier nu niet anders.
    Zo lekker om de warmte van de zon weer
    te voelen!
    Nog heel erg bedankt voor je leuke spulletjes!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn hé, leuke dingen doen in de vakantie met z'n allen.
    En die snuffelavond klinkt leuk. Aangezien ik je fair laatst helemaal ben vergeten.. Oeps.

    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk, die spulletjes in je tuinhuisje! Ziet er erg gezellig uit!

    En dat zendertje voor je kat... hoe werkt dat dan dat hij niet verder kan?

    Groetjes,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dus toch een schok! Ik had het in de reactie hierboven geschreven, maar ik dacht... dat delete ik want daar zal ze wel om moeten lachen. Hoor jij dan niet de hele tijd als je in je tuin bent een schelle piep??
      Of hoort alleen de kat het? (via een 'oortje':).

      Groetjes,
      Miriam

      Verwijderen
    2. Nee hoor, ik hoor niets, de kat hoort een piepje als ze te dichtbij komt!Het geluid komt uit het zendertje aan de halsband. Het systeem het petsafe. is er ook voor de hond.Ik heb dan de catfense.
      groetjes, Jacqueline

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!