Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 8 mei 2013

Snuffelfoutje....

Tja dat heb je met vakantie hè, in de war met de datum, gisteravond had ik dus een gezellige snuffelavond in de tuin...maar dat was dus 7 mei ipv 8 mei!
Er was wat verwarring over, logisch natuurlijk, dus had je willen komen op de 8e: ook mogelijk, de deur staat gewoon weer open, koffie en thee staan altijd klaar en de verwenattenties en leuke acties blijven ook!
 
Het was trouwens erg gezellig en een succes! Enthousiaste reacties en heel wat spulletjes hebben een nieuwe eigenaar gekregen...!
deze niet hoor, zijn er allebei nog!
Leuke mensen geweest, en weer nieuwe ideeën gedeeld wat een leuk perspectief biedt voor het initiatief van een midsummernight tuinavond later deze zomer....
Het leukste is toch echt de gezelligheid, het feit dat mensen het leuk vinden, gezellig dus en ook nog mijn spulletjes willen hebben...
 
Inmiddels komen in de tuin de eerste nieuwe grassprietjes boven..hoera! Na een week ben ik die bruine aarde al zat hoor!
Rond de vijver springen de kikkers overigens in het rond!
Poes Wifi sprong erachter aan gisteravond...dat ging mis, een beste plons en helemaal nat en  met een noodgang er uit! Ze is daarna de hele avond rustig geweest! De zender doet het nog en voorlopig waagt ze zich denk ik niet meer met een sprong die kant op! Kun je beter aan de kikkers overlaten....
 
Jullie allemaal fijne dagen verder deze week, enorm bedankt voor de leuke reacties steeds weer!
Ben al weer aan het bijlezen bij jullie!
 
Jacqueline
 
 

11 opmerkingen:

  1. Leuk dat het zo gezellig was (al denkt poes daar anders over, haha)
    Nu het mooier weer wordt, gebruik ik je bijzettafeltje weer vaak! Leuk hoor! Geniet van de meivakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hhahahaha...wat leuk nou dan doe je gewoon twee avonden !!!...succes ...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het weer zo gezellig was! Je hebt ook hele leuke spulletjes!
    Vroeger, in NL hadden we ook een vijver en de buurvrouw, (ook mijn vriendin)
    had een aantal katten. En ze gingen altijd een keer te water!
    Gekke beestjes!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi hi. Ik was er inmiddels achtergekomen dat de datum niet overeenkwam met de dag. Ik las maandagavond je blog en zag de datum 8 mei staan. En er ging een belletje rinkelen. Oeps bijna de verjaardag van een vriend vergeten. Dus ik zei tegen mijn man: we moeten morgenavond naar de verjaardag van ... Maar toen ik in de agenda keek, bleek het dus vandaag te zijn. Pfff dus we hadden nog even tijd om een cadeau te kopen!
    Leuk dat 7 mei in ieder geval een succes is geweest en ik hoop voor je dat er vanavond ook nog mensen langs komen.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dat er weer veel enthousiaste mensen langs zijn geweest, dat geeft je energie!
    En ach, die arme Wifi, is 'ie al bijgekomen, dat was even schrikken natuurlijk!
    Ook vanavond succes, hoor!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha ja zeg, dat is een grap. Nu heb je waarschijnlijk twee avonden bezoek. Nou is ook gezellig.

    Fijne avond, Roelie de hortensiatuin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, een vergissing is menselijk, enne....gezelligheid kent geen tijd dus zo'n tweede avondje plak je er gewoon achter aan!!
    Nog een aantal fijne dagen voordat het school geweld weer losbarst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Da's een stunt, ik hoop dat je vanavond weer net zo'n gezellige avond als gisteren hebt.
    Wat een held die Wifi ook al was het niet zijn bedoeling om een plons te nemen maar ja als je als kat nieuwsgierig bent..........
    Fijn lang weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja gekke peos, kikkers leven in water, je hebt nu iets geleerd he? haha ik moeste er wel om lachen, ik zie het voor me.
    Wat heerlijk dat je zo´n gezellige snuffelavond hebt gehad.
    Leuk om al die andacht te krijgen en gezellig met andere mensen te praten.
    En dat je ook nog wat leuke spulletjes hebt verkocht is ook niet mis:)
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je poes is dus al aardig gewend bij jullie, hij maakt leuke grapjes:)
    Ik hoop dat je tuinavond een succes was hoor, heerlijk om zo je hobby
    te kunnen delen met anderen en dat doe jij met je hele hart!! Super.


    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor al die enthousiaste mensen en dan is een extra avond toch alleen maar leuk ;) Midsummernight tuinavond... ik ben benieuwd...

    Alvast een fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!