Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

maandag 20 mei 2013

Sfeervolle fairs...en ongemak

Even afwezig geweest op Blogger....Afgelopen week een paar volle dagen en mijn computer had problemen...vervelende spam en ongewenste emails die uit mijn naam waren verstuurd. Manlief heeft nu alles opgeschoond en als het goed is, is het nu over....maar de afgelopen dagen was de pc even niet beschikbaar...best lastig! Daarnaast liep ik rond met een compleet vastzittende nek....dat draait lastig!Zowel letterlijk als figuurlijk....zeker als je overal zulke leuke dingen ziet haha!
(dat wordt binnenkort een manueel-arts bezoekje)
 
Had ik genoeg leuke items voor mijn  blog....zoals de fairs van Orvelte en dit weekend in Ommen....



..kon ik even niets plaatsen. Maar ik ben weer online en bij deze dus
vast een paar indrukken.
Natuurlijk heb ik wat leuke dingen gescoord, die moeten nog even op de foto..
Ik zag op diverse blogs ook al weer allerlei fairs voorbij komen! Je kunt niet alles bezoeken maar het blijft wel leuk om allerlei sfeer te proeven en inspiratie op te doen, hebben jullie dat ook?
Gewoon gezellig struinen....
 
In de tuin hier ook weer wat bijgewerkt:
Inmiddels is de overkapping al meer in sfeer gekomen:
 
Wordt vervolgd!
 
Volgende keer een uitgebreide tuinpost!
Nog een fijne 2e pinksterdag...hopen dat de regen een beetje meevalt!
Jacqueline

14 opmerkingen:

  1. De overkapping ziet er sfeervol uit!! Ik moet ons prieel ook nog aankleden. Dus daarvoor ga ik op m'n gemakje heerlijk 'rondstruinen'. Word ik altijd .vrolijk van
    Zie ik het goed dat je ook de lay-out van je blog hebt veranderd? Ik zie nu aan de zijkanten je glazen potjes met bloemetje, leuk!
    Ook jij een fijne 2de pinksterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk al die fairs. Wij zijn van het weekend ook geweest. Jammer genoeg wil het weer hier in West Friesland niet erg. Het is al het hele Pinksterweekend somber. Ben benieuwd naar je tuin. Je overkapping ziet er zo al mooi uit. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De overkapping ziet er al gezellig uit. De fairs zijn inderdaad ook zo gezellig. Vandaag gaan wij naar het slot in Zeist, als het weer niet te slecht is tenminste.

    Fijne pinksterdag, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je dan onthand he als de computer het niet doet. Leuk dat je op verschillende fairs bent geweest, hier is het er niet van gekomen.
    Ik hoop dat je nek gauw weer een beetje soepel is. Morgen maar snel de manueel bellen. Haha die Wifi, dat zL die niet meer zo snel doen denk ik.
    Ik wens je nog een fijne 2e pinksterdag.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan word je er bij bepaald dat je helemaal niet meer zonder computer kunt.
    Leuk dat je even sfeer geproefd hebt bij collega fairs. Altijd leuk.
    Ik wens je heel veel sterkte met je nek, want dat is wel heel lastig.
    En je overkapping ziet er mooi uit!
    Een mooie dag!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van een heerlijke dag !!!...mooi de overkapping !!..ben benieuwd naar je tuin...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Wat ziet het er gezellig uit zo met al die lichtjes. Nu hetmooie weer er nog bij ;-)
    Ik vindhet ook wel leuk om naar een fair te gaan en lekker rond te neuzen.. en dan met iets moois thuis te komen, dat is toch wel heel erg leuk.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk ja, die fairs. Laat maar zien die foto's. Vooral de kraam op de eerste foto had ik wel live willen zien. En ja, wat mis je de computer hè als 'ie even niet mee wil werken. Het beste met je nek, hoor!
    Fijne dag verder, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pech als je niets meer kunt doen op je computer...maar
    wel heerlijk rustig..:)
    Fairs blijven leuk...het weer zat niet overal mee,
    maar de sfeer op je foto's is goed.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk al die Fairs, het ziet er sfeervol uit.
    Ook je overkapping met al die lichtjes ziet zo mooi Jaqueline.
    Balen van je PC, maar gelukkig is nu alles weer opgelost.
    Vervelend die vastzittende nek....ik kan op dit moment ook mijn hoofd nauwelijks draaien. Nu merk je hoeveel keer je je hoofd draait hihi.
    Fijne week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vervelend dat je computer niet meewerkte! Als blogger kun je niet meer zonder!
    Je overkapping ziet er al super sfeervol uit. Nu nog een beetje zon en dan kunnen we eindelijk gaan genieten van het buitenleven.
    Fijne week!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat balen dat je computer kuren had (wat jij schrijft, dit had ik ook vorige week! Ingelogd met mijn naam..)
    En je nek heeft kuren... hoop dat het inmiddels beter gaat (ga je echt naar de manueel therapeut?)

    En mooi hoor, je achtertuin! Ziet er sfeervol uit! Als het nou even wat warmer wordt...

    Groetjes,
    Miriam ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt dus weer de nodige inspiratie opgedaan ;) Hier is het er niet van gekomen... ben gisteren nog wel even naar de rommelmarkt in H'berg geweest, maar heb je niet kunnen ontdekken met spulletjes.

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik stond er ook niet...maar heb er wel lekker rondgestruind! Maar ben jou ook niet tegen gekomen...!
      gr Jacqueline

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!