Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

maandag 8 april 2013

Wie o wie...?

Het weggevertje...wie heeft hem gewonnen?
 
Met oudste hebben we een nummer getrokken.....
en het werd nummer 9......
en de 9e reactie was van Juliette!
Dus gaan deze weggevertjes helemaal op reis naar Noorwegen!
Juliette, gefeliciteerd hoor en mail je mij even je adresgegevens zodat ik het naar je kan opsturen? 
Ik wens je er natuurlijk heel veel plezier mee!Haha, een hart met Hollandse appeltaart in Noorwegen!
 
Iedereen natuurlijk bedankt voor de leuke reacties destijds en het meedoen!En.....voor wie niet gewonnen heeft: er zijn er nog een paar op mijn tuinfair a.s. zaterdag!
 
Jullie allemaal enorm bedankt voor alle beterschapswensen! Tjonge, wat had de griep me te pakken zeg! Ik ben ook weinig tot niet in blogland meer geweest....had er te weinig energie voor. Maar na nog een week goed uitzieken ben ik aardig opgeknapt....gelukkig! Deze week weer lekker aan het werk en a.s. zaterdag dan onze lente- tuinfair! Gelukkig had ik voor die tijd al veel gemaakt......binnenkort even wat voorproefjes!
 
Het weer lijkt mee te zitten dus Miranda van 't Schuurtje en ik hebben er echt veel zin in!
En heb je zin...van harte welkom! De koffie en thee staan klaar met eigengebakken lekkers...en ook jongste is weer druk geweest met het bakken van knieperties! Het lijkt bijna traditie te worden!
 
 
Fijne week gewenst.....de regen die voorspeld wordt hebben we wel nodig in de tuin!
(als het zaterdag dan inderdaad maar weer lekker droog is)
Jacqueline



16 opmerkingen:

  1. Wat leuk, Juliette gefeliciteerd...
    En Jacqueline bedankt voor deze leuke give-away.

    Fijne avond :))

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei leuk voor Juliette!
    Alvast veel succes (en droog weer) met de tuinfair!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Juliette!
    En volgens mij wordt het zaterdag al behoorlijk weer. Ik gun het je!
    En blij dat je weer beter bent!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, gefeliciteerd Juliette,heel veel plezier ermee..
    Het wordt wel aardig weer zaterdag dus ik wens je alvast heel veel plezier..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer opgeknapt bent. Dan kun je er zaterdag tegenaan. Ik wens je een gezellige en drukke dag toe.
    Leuk voor Juliette dat ze de leuke cadeautjes gewonnen heeft.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij zijn de weerberichten voor dit weekend wel goed! Ik wens jullie en gezellige dag!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor het organiseren van deze give away en een hele fijne (zonnige, of iig droge) tuinfair gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig ben je weer opgeknapt. Dat is denk toch wel prettig met de tuinfair in het vooruitzicht.
    Ik hoop op een gezellige dag voor jullie, het is voor mij een beetje ver, zeker met andere afspraken a.s. Zaterdag.
    Maar ik zou graag je woondecoraties e.d. eens willen zien. Ja, en kniepertjes, die zijn lekker !!!!
    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Check even op mijn blog voor antwoord op je vraag!
    Lieve-groetjes, Verie♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zal ze leuk vinden, hoe hollands wil je het hebben, appeltaart!!!
    Fijn datje weer wt opgeknapt bent.
    Bedankt voorhetorganiseren, lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ontzettend leuk voor Juliëtte!! Ben je weer helemaal opgeknapt of heb je nog een beetje zonne-energie nodig? Wat een fijn vooruitzicht dat het het weekend droog wordt, dat wordt een geweldige dag! Ook voor mij want ik ga zaterdag met mijn zoon kijken voor een trouwpak hihi..

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat Juliette dit gewonnen heeft, leuk een cadeau uit Nederland...
    Dank je wel voor het organiseren!!!
    Heel veel succes zaterdag!!!! Ik vier mijn feestje al een beetje, hi, hi.

    Om privacy redenen is de naam van mijn blog gewijzigd, als je me zoekt...
    http://whats-inaday.blogspot.nl
    Je vindt me dus niet meer op eefiesday.blogspot.nl

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zit eindelijk weer eens rustig alle blogs door te lezen en wat zie ik!
    Dat ik je geweldige give away heb gewonnen!! Geweldig! Ik ben er heel erg blij mee!
    Ik zal morgenochtend even mijn adres naar je doormailen!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Felicitaties voor Juliëtte! Succes met de voorbereidingen voor zaterdag, hier zijn ze inmiddels in volle gang...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor je hartverwarmende woorden!
    Ontzettend lief.
    Ik voel me heerlijk na al die opbeurende woorden.
    Gisterren stond ik al paf na al die berichtjes en vandaag kreeg ik er nog een schepje bij op.
    Straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen:)
    Mijn voorraadje zelfvertrouwen is weer bijgevuld en kan weer tegen een stootje.

    O je gaat weer een tuinfair organiseren met Miranda, leuk joh hopelijk word het weer een succes.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gefeliciteerd :), en mooie give aways.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!