Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

maandag 15 april 2013

Gezellige fair..!

Wat hadden we een geluk zaterdag met het weer...! Het bleef mooi droog en zo konden we de tuin er ook nog deels bij betrekken. Warm was het niet maar goed te doen.
We hebben leuke reacties gehad, goede belangstelling en leuk verkocht! Er was tijd voor een praatje met deze en gene en het liep allemaal heel gemoedelijk!
Inmiddels is  het tuinhuisje weer goed gevuld ....en is de site al aardig aangevuld. Komende dagen hoop ik de rest erop te zetten.
Even een klein fotoverslagje: heb nog gauw een paar foto's kunnen nemen, was het al bijna vergeten!
 Met ook brocante van Miranda...


Fair gemist...??? Vrijdagavond 19 april is het tuinhuisje ook geopend van 19.00 - ong. 21.00 uur!
Wie wil komen snuffelen is van harte welkom en een kop koffie/thee is nu extra gezellig  want onder de overkapping hebben we nu een heerlijke zit!Ben met de styling nog niet klaar maar dat komt komende tijd en dan laat ik het tzt weer zien!
Fijne lenteweek allemaal! het groen zal er wel uitspatten komende dagen denk ik...!
Jacqueline

15 opmerkingen:

  1. Ik ben niet geweest, heb met mijn vriendinnen met wie de de Tantes Brocante vorm afgesproken dat we een keer met z'n drietjes langskomen. Het ziet er wel heel leuk uit (zoals altijd) Heb mijn dag daarentegen wel heel nuttig besteed, namelijk het schilderen van authentieke stoofjes en vensterbankbankjes voor de brocante thuisparty die wij a.s. woensdagavond houden. Heeft veel weg van jouw fair vandaar ook mijn interesse.

    Groet,
    jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer heel gezellig uit, leuk te horen dat het zo geslaagd was!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hebben elkaar al gesproken, maar ik vind het wel heel leuk dat je ook kleurtjes toe gaat voegen. Ben benieuwd of het aanspreekt.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het een geslaagde dag is geweest, het was ook heel leuk opgezet ,
    wat ik zo zie op de foto's...

    Lieve groetjes :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie fair weer goed verlopen is en het prima weer was.
    Jullie hebben leuke spullen te koop staan en het ziet er verzorgd uit.
    Succes en veel gezelligheid op de 19e! Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er allemaal gezellig uit op de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er super gezellig uit, Jacqueline! Jammer dat het niet in de buurt is anders was ik zeker een kijkje komen nemen!
    Veel succes!
    xNicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezelligheid zeg en o wat jammer dat ik niet even bij je kon komen kijken...ik hoop dat je terug kunt kijken op ene geslaagde dag!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    Je kunt mijn blog waarschijnlijk niet meer vinden, als je onderstaande link in je leeslijst zet, dan kun je me weer volgen:)
    http://whats-inaday.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat de Fair zo'n succes is geworden Jaqueline, het ziet er allemaal sfeervol uit.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er allemaal weer heel aantrekkelijk uit. Fijne week. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat het zo'n succes was!
    Het ziet er dan ook enorm gezellig uit!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet het er super sfeervol uit! Mooie spulletjes hoor. Door deze foto's gaat het bij mij helemaal kriebelen vanwege mijn eerste fair van komend weekend. Zo'n eerste keer is toch wel erg spannend.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er weer heel gezellig uit Jacqueline! En fijn dat het een goed geslaagde dag was!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was inderdaad een geslaagde en gezellige dag! Succes morgenavond.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk dat jullie ook een geslaagde dag hebben gehad met heerlijk weer.
    Het zag er gezellig uit zo met al die mooie spulletjes.
    Wat is dat heerlijk he om zo´n dag te genieten van lieve complimentjes en aardige kijkers.
    Hopelijk is er ook nog wat in je beurs komen rollen, hihi.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!