Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 20 maart 2013

Weggevertje!

.
Vorige keer had ik het al over mijn tuinfair....de eerste is nu bijna een jaar geleden. Nooit durven dromen en denken dat ik zoiets  ging doen.... Afgelopen jaar waren de lente en wintertuinfair een echt succes...en elke keer was de samenstelling weer anders maar dat kon allemaal. Deze keer staan Miranda van 't Schuurtje en ik met zijn tweeën, en ik zie wel weer hoe en wanneer de volgende keer wordt...dat maakt het ook zo ongedwongen! Maar vooral: wat een enorm plezier hebben we eraan beleefd! Zeker meer dan geslaagd, alleen al om de gezelligheid zo'n dag!
Daarom nu een leuk weggevertje...om het te vieren......of gewoon ook voor de gezelligheid...of dat het vast wel een keer lente wordt..om iemand blij te maken.....uhm...er zijn genoeg redenen!
 
Deze hoort er ook bij:

Wil je het winnen?
Doe dan mee: laat een berichtje achter op mijn blog , zet een linkje op je blog en natuurlijk vind ik het ook leuk als je volger wordt  mocht je dat nog niet zijn.
Je kunt meedoen tot en met 7 april. Dan zal ik een winnaar trekken, en wie weet mag ik het naar jou opsturen..of zelfs op de tuinfair aan je geven mocht je in de buurt komen!
 
Deze items komen straks ook op de lentefair te liggen, ik heb er maar een paar van dus het blijft lekker uniek. Het zinken hart kun je ook buiten hangen maar is ook wel heel stoer in de keuken!
En de stoere vogelhuishanger...altijd leuk aan een tak, kastdeurtje enz.
 
Inmiddels ben ik volop bezig nieuwe dingen te maken voor de tuinfair....er wordt hier weer heel wat afgeknutseld.
 
 
Komend weekend schijnt het nog weer kouder te worden...ik verlang wel een keer naar de lente eerlijk gezegd! Maar dan maken we het binnen maar weer lekker gezellig...volgende keer een binnenkijker!
Fijne week nog!
Jacqueline
 

23 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk weggevertje. Ik wil graag meedoen!
    Ontzettend leuk dat je dit allemaal zelf maakt. Heerlijk om zo creatief bezig te zijn.
    Fijne knutsel week!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige dingen ga je weggeven zeg! Mijn dochter (inmiddels bijna 11) krijgt van mij elk jaar een hart om aan de muur in haar kamer te hangen. Ze heeft er al een paar en deze zou daar heel erg leuk tussen passen! Dat vogelhuisje kan heel mooi voor ons keukenraam hangen.
    Je ziet, ik doe graag mee!
    Op dit moment geef ik ook wat dingen weg, je zou eens kunnen kijken of het wat voor je is...
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk weggevertje heb je. Ik kijk regelmatig op je blog, vind dat je van die leuke dingen maakt.
    Ik wil graag meedoen, ga je volgen en zal een link op mijn blog plaatsen.
    Alvast heel veel succes met de tuinfair, erg leuk dat je dit allemaal kan doen met je hobby.
    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verrassend weggevertje met twee hele leuke en originele cadeautjes!
    Ik probeer graag een kansje te wagen.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor ...mag ik meedoen ..??.....liefs van mij.....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,
    wat denk je?
    Volgens mij passen die super leuke kadootjes echt bij mij in huis of tuin :))
    Ik doe graag mee!
    Een linkje ga ik plaatsen!
    Heel veel voorpret toegewenst bij de organisatie van je fair..
    In september ga ik voor het eerst op een fair staan met een kraam vol zelfgemaakt en brocante..
    Hou mijn blog maar in de gaten :)
    Lieve groet,
    Hannie♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is wel weer heel leuk!!!
    Ik doe graag mee...misschien mag ik het straks wel in mijn nieuwe keuken hangen... ;))
    Heel veel succes en plezier met de voorbereidingen!!!

    Groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke originele weggevertjes...helemaal uniek uit jouw handen, wie wil dat niet in zijn tuin of keuken hangen????
    Ik doe graag mee hoor.
    Ik zet een linkje op mijn blog.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi weggevertje!!!
    Nou ik doe graag mee hoor!
    Zal een link op mijn blog plaatsen.
    Fijn weekend!

    Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt ook al zo'n mooie blog, leuke verhalen. Prachtige foto's. Leuk dat je mijn blog ook volgt. De keuken tafel is goed gelukt. De foto's hoop ik dit weekend op mijn blog te plaatsen. Ben benieuwd naar de reacties van iedereen.

    Fijn weekend, groet Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh, wat maak jij mooie dingen!
    Aan deze give away wil ik graag meedoen.
    Ik ben volger geworden en heb een linkje op mijn blog geplaatst.
    Ik heb ook een Give Away en een swap trouwens, doe je mee?
    -xxx- Reggie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoor. Ik doe graag mee.
    Heb alleen zelf geen blog.

    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk weggevertje! Ik doe graag mee.
    Groetjes, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tuurlijk doe ik weer mee, al gun ik een ander ook wel iets hoor!!! hahaha.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He??
    Ik dacht dat ik me echt al wel even gemeld had..sjips niet dus..
    Ik doe heel graag mee met jouw give-away..ze passen perfect in mijn huisje en dat vogelhuisje zou ik graag aan mijn schutting hangen..
    Ik deel je foto en link op mijn blog..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke dingen maak je allemaal ik ga ook een gokje wagen :))

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Via 't Schuurtje bij je terecht gekomen. Mooi blog heb je! Ik doe graag mee met je give away. En succes met je lentefair. Ik woon in de buurt dus wie weet kom ik nog even langs.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi!! Graag doe ik ook mee. zal morgen even een linkje op mijn blog zetten.
    Tof dat je dat allemaal zelf maakt! Moet je toch wel wat handig voor zijn denk ik zo..

    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Had ik deze post toch even helemaal gemist! Ik doe graag mee met je weggevertje. Volger ben ik natuurlijk al en ik ga nu een linkje plaatsen.

    Fijne dagen

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel mooi, volger ben ik al. En ik doe heel graag mee. Nu het linkje plaatsen.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ohh wat een super weggevertje, wij hebben al een linkje geplaatst,helaas woon je te ver bij ons vandaan anders zouden we zeker langskomen,

    succes nog,

    groetjes mingle-mangle
    fijne dag verder

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe graag mee met de give-away. Je hebt er weer een volger bij ! Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!