Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 9 maart 2013

Te vroege stylingsdrift...?

 
Wat een weertje deze week en ik had helemaal de lente in de bol.....
terras opgeruimd....stoelen buiten gezet en echt al helemaal zonder jas aan koffie gedronken..'s morgens!!!
Maar dat was nog niet alles, met vriendin even naar de woonwinkel en wat spulletjes meegenomen...violen geplant, poes wifi aan een touwtje vooor het eerst naar buiten en last but not least
mijn stoere tafel weer aangekleed...
 
 
 
Een beetje te vroeg...? Winter op komst deze week, ach wat jammer! Maar ja, ik heb de boel maar even weer een beetje in de wacht gezet onder de overkapping, zo lang zal die kou toch niet duren lijkt me.
 
Komende week maar dromen van de lente en op mijn zoldertje ben ik bezig met nieuwe (voorjaars)creaties voor mijn tuin- en lentefair straks in april, nu het mooie weer nog!

 Bedankt voor jullie felicitaties en gezellige reacties op mijn vorige post, we hebben een hele gezellige verjaardag gehad, en gelukkig ben ik weer aardig opgeknapt!
Loop alleen wel hopeloos achter met bijlezen en reageren op alle blogs!Maar hoop weer bij te lezen komend weekend!

Fijn weekend!
Jacqueline

8 opmerkingen:

  1. je hebt een super lente styling in je tuin gedaan. Wat ziet het er allemaal leuk uit, geeft een heerlijk gevoel en misschien volgende week kan het voor de echt....daar hopen we maar op...
    fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline, wat heb je het weer MEGA gezellig gemaakt!! Als ik naar jouw foto's kijk, krijg ik NOG meer zin in de lente! Ja, het gaat weer vriezen, maar laten we hopen dat dat een laatste stuiptrekking van de winter is... en dan ben jij in ieder geval al helemaal klaar voor de lente!

    Lieve groet en een fijn weekend,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, ik dacht even dat je al lavendel op je tafeltje had staan, maar het is een foto dus :-). Het lentesfeertje is er tenminste al. Ik was ook al enthousiast begonnen met bloempotten opnieuw te witten. Dat staat er alvast weer fris bij. Het begin is er bij ons! Fijn weekend! Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent niet de enige met te vroege stylingdrift. Het was ook zulk mooi weer! Echt genieten. Je bent in ieder geval al helemaal klaar voor de "echte" lente. Het ziet er mooi en sfeervol uit. Fijn weekend!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je verwacht bijna geen vorst meer. Het is wel jammer. En net als je alles al zo mooi hebt gemaakt.
    Zelf heb ik ook al een beetje balkon ingericht, maar blij dat ik nog geen planten opgepot heb.
    Nog even geduld Jacqueline!
    Mooi weekend!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je weer opgeknapt bent, in mijn klas had ik zeven zieken, en het gaat maar door...
    Het weer nodigde wel uit om lekker aan de slag te gaan in de tuin, nu even afkoelen...maar de lente duurt nog lang hoor..dus even geduld.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er wel al gezellig uit op de foto's. Na deze kou komt de lente vast terug. Veel plezier met het maken van de nieuwe lente-fair spullen.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helaas staat het buitenleven inmiddels weer op een laag pitje... vanmorgen weer wakker geworden met buiten een witte wereld... het kan toch niet anders dan dat april een prachtige maand gaat worden ;)

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!