Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 13 maart 2013

Lente- en tuinfair


Ja hij komt er weer! De lente- en tuinfair hier in de tuin....een weekje eerder dan vorig jaar, maar mocht het echt superslecht weer zijn , wijken we uit naar 20 april.
Het kleinschalige blijft, de gemoedelijke sfeer ook.
(En natuurlijk...alles op hobbybasis dus budgetvriendelijk!)
 
Samen met  Miranda van 't Schuurtje  hopen we er een leuk en gevarieerd aanbod van te maken....
En natuurlijk staat er weer koffie en thee klaar met eigengebakken lekkers....dus lieve blogdames...mocht je zin en tijd hebben....kom gezellig bij ons op de koffie/thee!
 


 Natuurlijk duimen we voor goed weer maar eerlijk gezegd deert een buitje ons niet, alles kan lekker droog staan onder de ruime overkapping nu...maar een lekker lentezonnetje is natuurlijk wel erg gewenst! Hoe langer het nu koud is, des te groter de kans op mooi weer rond half april...???
 
 
Wel een verschil met mijn eerste tuinfair vorig jaar! Toen hadden we een kleine (enigszins lekkende) overkapping en uit nood een grote tent op de oprit. Aprilse buien en tussendoor strakblauwe lucht.... Maar een succes was het zeker! En ook de ontmoeting met een aantal blogdames: Gerry, Tjits, Eefie, Trudy, Nancy..
 
En zo was de eerste tuinfair een feit en hield ik in de zomer nog 2 tuinavonden met als afsluiter van 2012 op 1 december weer een gezamenlijke winterfair...
 
Mijn hobby is met recht een leuke hobby geworden...en voor mij heerlijk ontspannend, woondeco maken, mensen er blij mee zien  en af en toe een fair, wat een leuke contacten heb ik er van opgedaan....
Maar ook mijn werk is mijn passie dus knutsel ik lekker door als gezonde tegenhanger!

Eén jaar fair....? Tijd voor een leuk weggevertje in mijn volgende post!
 
 
 
Fijne week,  Jacqueline





12 opmerkingen:

  1. Leuk dat het een traditie aan het worden is! veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig, dat jullie weer een fair organiseren.
    Ik moet er een paar honderd kilometer voor rijden,
    dus ik sla de uitnodiging af, helaas, moet ik zeggen.
    Maar succes weer hoor! Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus hij komt weer????? zo leuk zeg en van vorig jaar weet ik dat jullie er echt een feestje van gemaakt hebben:) het was echt heel leuk!!!
    Dat weekend ben ik weg...dochterlief in Duitsland is jarig en ikzelf ook...dus jammer, jammer...


    Lieve groetjes,
    Eefie

    En succes met de voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige post heb je ervan gemaakt! Nou, ik ben zeker van de partij ;) Succes met de voorbereidingen.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg, een tuinfair. Gelukkig is het dicht in de buurt dus misschien kom ik nog wel even langs !

    Liefs, Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor...maar op zaterdag......jammer...dan moet ik werken....;-((((...liefs Ria...xxx...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow dat is alweer een jaar geleden.. heel leuk dat je het dit voorjaar weer gaat doen en dat gaat ook vast weer een succes worden en het weer dat komt ook vast goed:)
    helaas kan ik niet komen, we hebben een afscheidsfeestje van een vriend die voor een half jaar naar Afganistan vertrekt..
    veel succes én plezier met de voorbereidingen!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik het lees lijkt het mij erg gezellig. Jammer dat even op de koffie komen er wat betreft de afstand niet inzit.

    Groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat ik niet even een kijkje kan komen nemen!
    Ik wens jullie heel veel plezier en ik zal duimen voor mooi weer!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel succes de 13e. Ik duim voor mooi weer. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Jacq..jullie zijn weer lekker op dreef zeg..en ja ik blijf het zeggen..jammer,jammer, jammer dat het zoooo ver weg is. En wat lijkt het me bere gezellig om jullie te ontmoeten.
    Succes met de laatste loodjes
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor je lieve berichtje!
    Jouw blog is ook een mooierd hoor!! Jeetje, vind ik die van mij maar platjes haha :)
    Ja het huis is erg veranderd, ik moet je zeggen ik slaakte een ferme kreet toen ik daar de eerste keer binnen kwam, jeetje seg! En dan zegt manlief ook nog eens tegen mij 'jep DAT huis wil ik' :O
    Nu is het wel genieten..

    Liefs en veel plezier met je lente- en tuinfair!!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!