Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 24 maart 2013

Binnenkijkje.....

Voor mij geen paasdecoraties....hou er niet zo van meer en eerlijk gezegd ben ik meer bezig met lente en zomer items voor de tuinfair. Maar van de week ben ik binnen even lekker bezig geweest....daarom deze keer een binnenkijkertje...
Nieuwe lichten op mijn buffetkast, hoewel..ze waren eigenlijk bedoeld voor mijn fair....
 
en 's avonds gezellig!
 
Nieuwe lantaarns voor in de vensterbank en ik heb mijn stoere ladder andersom gehangen...zo vind ik het mooier....
 
...en zie je eindelijk die lelijke beuken muziekboxen weg? Die er nu staan zijn tijdelijk, we wachten op bijpassende ophangbeugeltjes...
(blijft altijd lastig dat geluidsgedoe, in fotoreportages in woonbladen zie je nooit snoerne, boxen, tvkabels..hoe doen ze dat daar?)
 
De huisjes weer even een nieuwe plek.....
 
 
en op tafel een eigengemaakt windlicht..deze hou ik maar zelf!
 



Het zou allemaal best nog veel stylischer kunnen denk ik...maar goed, niet alles is even snel haalbaar..maar langzamerhand veranderen we steeds weer wat ...
Binnenkort is de eettafel aan de beurt..dat wordt nog een beste klus dus die bewaar ik voor na de tuinfair!
 
Doen jullie nog mee met mijn weggevertje? Kan nog tot 7 april! Klik Hier.
 
Nieuwe volgers: leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en alle andere volgers en lezers: een goede week gewenst, en voor wie het nodig heeft: veel sterkte en moed !
Jacqueline

14 opmerkingen:

  1. Wat heb je leuke lichtjes gemaakt! Ik kan me voorstellen dat je deze zelf houdt. En ik word net als jij helemaal gek van snoeren en kabels. En dan nog al die bakjes bedoeld voor draadloos tv kijken etc. Ik probeer ze zoveel mogelijk weg te werken, maar dat lukt helaas niet altijd.
    ps nog bedankt voor je "anti-krab spray" tip!
    Fijne zondag!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lichtjes doen het altijd goed en zorgen 's avonds voor fijn sfeerlicht. Heb je de blokjes (voor de huisjes) zelf gemaakt? Ik vind de letters er op prachtig!
    fijne week.
    groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt in een handomdraai een mooie sfeer hoor windlichten doen het
    altijd goed...en die hebben we nu hard nodig voor de warmte en sfeer.
    Hier ook bijna geen paasdecoraties, alleen een enkel kwarteleitje bij
    mijn bolletjes:) de dingen die ik maak geef ik ook zo weer weg:)

    Voor jou nog een lekker zondag, het ziet er heel gezellig uit!!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je lichtjeshouders zijn heel leuk en is het niet zo dat wat je wilt verkopen eerst zelf uitgeprobeerd moet hebben... Dus lekker laten staan hoor.
    Snoeren vind ik ook niets en hoe goed weggestopt ook, je blijft toch altijd kleine stukjes zien helaas.
    Fijne week, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie sfeer! Echt een gezellig huis heb je! Ik ben ook niet zo van de Paasversieringen, ik vind dit mooier! Enne... ik heb je 4-seizoenen blokje op lente gezet, maar er gebeurt niks.. doet 'ie het soms niet meer...:-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat sfeervol al die lichtjes Jaqueline, ook die met het gehaakte jasje vind ik super.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi...wat leuk de lichtjes....ik heb maar 3 foto's gemaakt zo erg...het was zo druk.......staan ook 2 foto's op onze fb pagina ...die zijn een beetje slecht...het was superr gezellig en druk......we hebben het binnen gehouden was te koud buiten ...brrrr....fijne week liefs Ria...xxx...

    https://www.facebook.com/bonhofmaarssen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke lichtjes! Mooi geworden hoor. Groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je nieuwe windlichten voor in de vensterbank zijn super. En de lichtjes die je zelf hebt gemaakt ook trouwens.
    Jij ook een fijne week gewenst. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie lichtje en gezellige blog!
    Ik ga je volgen!
    Lieve groet, Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige woonkamer en hele leuke lichtjes heb je gemaakt..
    En ik denk dat ze in die woonbladen die lelijke moderne aparaten niet eens hebben...alleen wat het oog zziet..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Binnenkijkers zijn altijd leuk ;) Het is nog steeds weer om het binnen gezellig te maken en de kaarsjes te hebben branden!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke blog heb je. Gaaf die ladder voor het raam. Leuk idee, ga je volgen hoor. Kom je ook een kijkje nemen bij vvestywo.blogspot.com? Fijne dag nog en lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige lichtjes. en die decoratie mooi, mooi zoals je blog :)
    Ik hou van kaarsjes, altijd al gehad.

    groetjes sannie
    ps: ik ga je volgen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!