Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

donderdag 14 februari 2013

Lazy days.....

Maar niet voor mij...drukke weken met cito's, rapporten maken, spreekavonden, signaleringen enz....ik kom weinig aan bloggen en blogs lezen toe...maar nog even een paar dagen aan de bak en dan is het vakantie!
Ga ik ook lekker genieten , net als onze poes....




af en toe omdraaien anders stooft het toch wel heel hard!
En dan kom ik weer lekker bloggen!
 
Ik kon laatst vaak niet reageren op jullie blogs...I.E. gaf dan aan geen verbinding te kunnen maken, zo gek! Maar hier is manlief bezig geweest met internet explorer en het lijkt nu opgelost...
 
Lieve groet,
Jacqueline

11 opmerkingen:

  1. nog even bikkelen Jacqueline en dan lekker genieten van je welverdiende rust!! grappig die foto's van de poes hihi..

    fijne vakantie!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ik maar bij haar kruip. Nog 2 dagen en dan is het vakantie, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De laatste loodjes... en dan genieten van een weekje vakantie!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die beestjes kunnen zo heerlijk genieten en slapen, hè.
    Je zou er zo bij gaan liggen, eh nou ja, niet op de
    verwarming eigenlijk...Succes nog even op school!
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne valentijn...ach wat een lieverd ......liefs van mij........❤ ❤ ❤ .....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat grappig dat alle uiteinden van de poes zwart zijn. En wat zitten er een ogen in he?
    Heel veel succes met alle drukte!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dotje....

    Fijne avond en succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Wifi ligt heerlijk te smoren, te knorren en te spinnen, goed plekje daar.
    Ik heb me net aangemeld als volger.
    Fijne vakantie, geniet er van. De mijne zit er helaas op morgen terug naar huis.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk leventje heeft zo'n poes toch hihi.
    Fijne vakantieweek Jaqueline.

    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je volger bent geworden op mijn blog. Kom meteen ook even bij jou buurten. Je hebt een leuke blog zeg. Ik heb nog lang niet alles gezien en heb nu al ontzettend veel inspiratie gekregen. Volgens mij ben jij ook altijd bezig. Ik herken dat wel. Ik zit ook altijd vol met ideeën. Soms weet ik eerst en laatst niet waar ik zal beginnen. En ook ik werk daarnaast nog parttime. Ik heb natuurlijk ook nog even rondgekeken in je webshop. Je verkoopt leuke dingen hoor. Ik ga je graag volgen!
    ps de tv kast bevalt ons prima en is gemakkelijk zelf te maken (hebben wij ook gedaan).
    Fijne week.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!