Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 24 februari 2013

Happiness....

Och wat gaat zo'n weekje vakantie snel!
Maar wat een heerlijke week! We hebben er van genoten! Gewinkeld, geschaatst, geknutseld, een vetgave voorstelling van Jeans gehad in het theater, museum Beeld en Geluid gedaan (ook echt tijd tekort!) , creabeurs bezocht, op familiebezoek geweest en heerlijk weer allerlei hobbymaterialen aangevuld...genoeg inspiratie dus voor de komende tijd!

Dit kussen heb ik voor een prikkie op de kop getikt! heb er gelijk nog een paar van gekocht met een andere tekst...leuk straks op de steigerhouten tuinbank!
Maar deze blijft binnen....mooi maatje en je wordt er alleen al blij van als je er naar kijkt haha!
Komende week weer aan het werk..met op de woensdag ons nieuwe project in de plusklas! En daar heb ik toch zin in! Bijzonder wordt het zeker!
Ik blog niet veel over mijn werk maar binnenkort een keer een uitzondering!
 
Wens jullie ook een goede week toe, nieuwe volgers welkom, leuk dat je mijn blog hebt gevonden...!
En iedereen steeds weer bedankt voor de reacties, dat maakt het bloggen mede zo leuk!
 
Jacqueline

13 opmerkingen:

  1. Jij heb je vakantie goed besteed aan leuke dingen Jaqueline en wat een prachtig kussen.
    Leuk zo met die tekst erop en ja....daar wordt je blij van.
    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klinkt best veel wat je allemaal gedaan hebt, maar wel leuk!
    Werk ze weer en nog een gezellige zondag,
    lieve groet,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij jou ook al Happiness. Gaaf kussen zeg. Zou hier ook mooi passen. Ik ben benieuwd naar je project.
    Geniet van de zondag. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk he zo'n weekje. Het is weer omgevlogen. Wat een leuk kussen, kun jij niet zoiets in je collectie opnemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge, wat hebben jullie veel gedaan zeg! Heerlijk om zoveel te zien en te genieten.
    En je hebt een prachtig kussen gekocht, ook een mooie kleur!
    Ik wens je weer veel plezier voor de klas en met het nieuwe project!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk weekje heb je achter de rug!
    Beeld en geluid staat bij ons op de planning voor de zomervakantie.
    Enig kussen weer en makkelijk te combineren.
    Ben benieuwd naar je nieuwe project in de plusklas....maar eerst nog genieten
    van deze winterse zondag.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukkies !!! fijne zondag hoor...liefs van mij.,..xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel happiness voor de nieuwe week, morgen begin ik weer...
    Even omschakelen, maar dat ritme is zo weer opgepakt:)
    Succes met de plusklas, ik ben heel benieuwd...

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je kunt terugkijken op een heerlijke week. Het kussen is echt leuk.
    Veel succes met je plusklas en ik kijk met belangstelling uit naar je uitzondering.
    Goede week, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt deze week niet stilgezeten. Als je leuke dingen doet, gaat de tijd altijd te snel. Mooi kussen is dit hoor. Helemaal mijn smaak!
    Fijne week.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kussen en werkse,

    Groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kussen, die heb je maar weer mooi op de kop getikt!

    Groetjes en een fijne week!

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En voor je het weet is de vakantie weer voorbij en ben je weer aan het werk ;) Gezellig om je vanmorgen weer even gesproken te hebben en plannen te maken! Leuk kussen heb je gekocht.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!