Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 6 februari 2013

Een simpel klokje....


Vond ik toch een enorm leuk klokje....bij de A. Tenminste...ik vind hem heel leuk....
Ben wel gek op klokken moet ik zeggen..en dit kleintje kon er wel bij...
Waar zal ik hem zetten of hangen?
 
Aan de krans....?
Kleurt wel goed...maar ja....
Op een blad is het ook leuk....heb net wat bolletjes in mos gezet...daar kan nog wel wat bij...

Maar kijk nou....zie je dat nieuwsgierige koppie? Oeps dat was niet de bedoeling..wil ik even een stukje stylen...duikt poes Wifi op!
 
Nou nog één keer een foto:
Ja gelukt!
 
Tijd voor het voorjaar???
Ach..langzamerhand heb ik er wel weer zin in!
 
Fijne week!
Jacqueline
 
(ps..hoe hou je een jonge nieuwsgierige siamees weg van groen spul op tafel....????)
 


 

16 opmerkingen:

  1. Hoogste tijd voor het voorjaar inderdaad! Hier sneeuwt het volop nu. Erg leuk klokje, past heel leuk bij de rest. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk klokje! En Wifi geeft wel een speels effect aan je styling :-)!
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leul leul leuk ik zag hem al op hun facebook site ik moet hem ook even halen als ik al niet te laat ben ...hij lijkt me leuk om aan een kast deur te hangen ...leuke foto's heerlijk om weer wat te kopen en dan te zien hoe we dan gelijk weer aan het stylen raken hahahaha ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk klokje, ik heb deze nog niet gezien bij de A.
    En wat een lieve foto met dat nieuwsgierige koppie hihi.
    Je heb het klokje een mooi plekje gegeven.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja leuk hoor dit klokje.
    Kun je echt op veel plaatsen mee decoreren en wat ik nog leuker vind
    is de foto van Wifi...dat kopje...super!!!
    Fijne dag, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet op mijn blog kijken....de tijd is bij mij ook toegeslagen..ha, ha...
    Ik heb hem zelf ook op een blad staan, maar nu gebruikt voor een cadeautje...
    Jouw Wifi is dol op internet hoor...
    Fijne week nog,

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig klokje!
    En Wifi is toch wel guitig.
    Volgens mij moet je met de bloemenspuit op haar snuitje spuiten als ze verboden dingen doet.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig! Vandaag was het voorjaar nog ver te zoeken...

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is idd een schatje zeg!! Leuk dat ringetje bovenop..
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk klokje!! En die Wifi (heel leuke naam) is een echt schatje!!

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig klokje en leuk gestyld met de bolletjes en de gehaakte waxinelichthouders.
    En Wifi is ook bij de tijd!
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een heel leuk klokje, leuk gestyld, ook met poes.

    Fijne zondag.

    Groet Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk, stoer, industrieel klokje!Kun je eindeloos mee stylen.
    O ja, gisteren weer een berichtje op mijn blog gezet. Hier vind je ook de beschrijving en de patronen van beide vogeltjes, waar je om vroeg. Veel plezier met het maken er van.

    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat hebben ze toch leuke spulletjes bij de A en heerlijke prijsjes.
    De klokjes kon ik niet vinden.
    Maar kwam toch niet met lege handen weg ;-)
    Fijne week.
    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!