Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 3 februari 2013

Back home....

 
 
De afgelopen week was manlief voor studiereis in Londen....bijzonder inspirerend en de gesprekken erover gaan nog wel even door...hier in huis..tja dat krijg je met 2 bevlogen onderwijszielen...kan het ook niet helpen maar inspirerend is het wel om met elkaar de dingen te delen.
(klik hier voor zijn bij tijd en wijle hilarisch onderwijsblog)
 Al was ik dan niet op reis, ik leer er een beetje van mee...en het zet mij ook weer aan het denken...
Maar verder was deze week hier drukte alom, zelf werken, de rapporten moeten gemaakt worden, ouderavond in voorbereiding, cito's afnemen en verwerken....en natuurlijk ging in huis ook alles door...dus weinig of eigenlijk geen blogtijd gehad.
Gister heb ik weer even de tijd genomen om lekker creatief bezig te zijn...nieuwe voorraad gemaakt en dat ontspant ook prima!
We genieten nog even van een lekker weekend en daarna hoop ik weer meer blogtijd te hebben...
 
Maar gewoon thuis zijn is toch wel het fijnst....!
 
Fijne zondag nog en voor deze week weer een goede, inspirerende week gewenst!

10 opmerkingen:

  1. Een inspirerende studiereis..die hebben wij nog niet....maar wel erg leuk om daar samen nog over door te bomen..
    Lekker even tijd voor de knutsels...het is een drukke tijd op school, bij ons ook en dan mis je af en toe tijd om te bloggen.
    Je vorige post was ook erg leuk, hier zijn de takken enkele jaren geleden al uit huis verbannen:) ik had ze ook al jaren, en toen ineens werd het een hype..dus mijn takken verdwenen naar buiten, daar hebben ze een heel mooi plekje..maar jouw nieuwe item voor het raam is erg mooi...pas maar op dat dit geen hype wordt..ha, ha...straks zie je ze overal verschijnen.

    Fijne dag en rustige week:)
    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je ook bent geinspireerd door de reis van je man. Ik denk toch dat ik hem maar ga volgen, ik heb nl wel eens wat gelezen en het is zeker hilarisch.
    Ik wens je een fijne week toe met veel genietmomentjes. Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rust maar lekker uit vandaag....fijne zondag ...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh London, was je niet jaloers dat je niet mee kon? Gelukkig praat je man er veel over, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik had graag mee gewild! Maar ja..ik moest werken en er moest ook iemand hier thuis oppassen nietwaar? Bovendien ben ik geen bovenschoolse ICT-er....dus had de werkgever vast niet ingestemd met deze trip haha!Mar qua inhoud over het leren in deze eeuw had ik zeker veel geleerd!

      Verwijderen
  5. Wat een mooi idee: een inspirerende studiereis buitenlands! Mooi om dan zoveel met elkaar te delen!
    En je hebt gelijk, thuis is het beste.
    Ik reis iedere keer tussen twee "thuisen", met als uitkomst dat ik even niet aan mijn eigen thuis toekom. Maar dat komt later wel weer.
    Nog een fijne zondag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet nog maar even heerlijk van het weekend Jaqueline. Wat een mooi houten paneel.
    Heerlijk even frutselen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk...weer even knutselen...

    Fijne week!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het gezin weer compleet! Altijd leuk om ter ontspanning iets te knutselen, ga eens even een kijkje nemen in je 'winkel' wat je allemaal voor moois hebt gemaakt.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Drukke tijd he, die rapporten enzovoort. Vandaag zijn bij ons de rapporten de deur uitgegaan. Nu nog twee avonden 10-minutengesprekken en dan keert de rust weer. Jullie ook succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!