Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 12 januari 2013

Winters weekend!

Kijk nou ...eindelijk een witte wereld!
Vanmorgen was het hier aardig wit in de tuin, op de planten en de auto..de straat was schoon...maar wat heerlijk! Ik ben wel een wintermens dus dit wordt genieten!
Hoe mooi kunnen de bomen in de achtertuin zijn...
Zo'n witte laag...van die kleine dingen waar ik veel van kan genieten!


De kop van het nieuwe jaar is er weer af wat werk betreft...dat leverde een drukke week op!
Nu lekker genieten van hier...jongste houdt vandaag zijn feestje nog , dat wordt een thuisbioscoopfeestje...de zweedse fakkels gaan aan buiten....
En verder staan er de nodige dingen wel weer op het programma!
Maar zeker weten wordt het morgen een winterwandeling...
Hoe wordt jullie weekend?
Hoe het ook zij...hoop dat je er van kunt genieten..!
Fijn winterweekend!
Jacqueline 

O ja..poes Wifi geniet van achter het raam...wat gek, het is wit buiten...


19 opmerkingen:

  1. Oh wauw...I love it..
    Het is haast niet te geloven hier is het een strakblauwe lucht met een fel zonnetje,wel koud maar geen witte wereld helaas..

    Veel plezier met het feestje van je jongse vandaag'..

    Een lieve groet Chris ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat veel sneeuw al bij jullie. Hier wordt het vanmiddag verwacht, ben benieuwd! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een verrassing was dit vanmorgen he!! ik ben ook al even lekker naar buiten geweest met mijn camera, dan kan ik niet binnen blijven zitten:) vanmiddag even lekker met de honden erop uit, ik hoop wel dat het zonnetje ook nog gaat schijnen dat maakt het extra fijn!

    fijn winterweekend!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, mooie plaatjes!!
    Hier ligt echt niet zoveel sneeuw hoor, eigenlijk is het allemaal alweer weg, jammer..
    Geniet ervan!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tuin en foto's. Wat grappig jullie hebben naast internet dus een echte Wifi rondlopen. Ben benieuwd of ie de sneeuw nog in gaat.
    Fijn bioscoopfeestje met de kids en een goed weekend, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zo'n winters landschap!!
    Vanavond hebben wij vrienden op bezoek, vanmiddag nog wat voorbereidingen en tafel dekken. Morgen gaan wij lekker er op uit en een flinke wandeling staat ook op ons programma.

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat is het mooi bij jou, hier schijnt de zon, maar geen sneeuw, wie weet, komt er nog iets.
    In je header zie ik mooie huisjes, ik heb ze pas ook gemaakt, zo leuk om zelf te freubelen.
    Een vraagje, waar koop jij de stempels met tekst, ik heb er wel, maar zoek wat nieuwere engelse teksten, heb je een tip voor me??


    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhh...best wel 'n beetje jaloers op de sneeuw die bij jullie is gevallen. Hier schijnt de zon volop....ook mooi...maar toch he!!
    Wens je een heerlijk weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk hé hier is het nog steeds koud en ondanks de zon ligt er nog een heel klein beetje op de tafel in de tuin!
    Echt genieten
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, hier in het zuidwesten van het land geen sneeuw hoor. Het heeft wel licht gevroren en het zonnetje heeft geschenen vandaag, heerlijk! Succes met het feestje en een gezellig weekend! Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk he?
    Ik kan daar ook altijd weer van genieten!
    De winter is zo prachtig!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sneeuw ????..hier nog niks hoor...wat een lieverd jullie poes.....fijn weekend....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet de wereld er toch mooi uit met een wit laagje! Gezellig een bioscoopfeestje. Geniet morgen van een (koude)wandeling, wij gaan er ook lekker op uit.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat wordt jullie Wifi alweer groot en wat een dot om te zien. Helaas geen witte wereld hier. Ik vind het altijd prachtig maar ook een hoop gedoe als je weer naar je werk moet enzo. In ieder geval schijnt nu de zon heerlijk en is het heel aantrekkelijk (en koud) om even naar buiten te gaan. Na het ontbijt gaan we dat dus doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er geweldig uit, hier bij ons in Limburg is geen witte wereld...wel koud....
    Zo leuk, die poezen als ze naar buiten staan te kijken....als het sneeuwt willen die van mij altijd de vlokjes achter het raam vangen....fijne zondag en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier is het helemaal niet wit. En je woont nog wel zo vlakbij. Ik hoop dat er hier ook nog wat sneeuw valt. De kids vinden het altijd zo leuk en het staat zo mooi. Wat wordt WIfi groot zeg. Prachtige kat. Ik wens je een fijne avond en een goed begin van de week. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, ben wel een beetje jaloers hoor.... Hier in het noorden ligt helemaal geen sneeuw! Het is hier alleen maar heel erg koud, brrrr.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Jacq..
    Allereerst bedankt voor je lieve berichtje op mijn post..
    Hier is alles ook helemaal wit en ik vind het er allemaal prachtig uitzien. En wat ons weekend gaat worden?? Waarschijnlijk gaan we een flinke wandeling maken en verder maken we eigenlijk nooit zoveel plannen..
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!