Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

vrijdag 4 januari 2013

Regaal klus ...enzo!



Met de eerste post van het nieuwe jaar ook een nieuwe muur!
Al heel lang was ik op zoek naar een regaal. Maar het meeste was me niet naar de zin. Zelf maken vind ik wat lastig maar een combi ben ik wel voor in!
Toen ik onlangs mijn tuinfair met Jennita hield, heb ik van haar 3 houten wandbakjes gekocht.
Daar wilde ik wat mee doen aan mijn muur in de uitbouw boven de eettafel.
Manlief kwam met het idee ze op 2 latten vast te zetten en toen had ik de combi naar de zin: met draadhaken eraan had ik een mooie regaal, lekker uniek want zo een heeft niemand!
Maar...de muur erachter had eigenlijk een opfrisbeurt nodig, dus die eerst weer voorzien van een nieuwe laag...en dat allemaal op de valreep van 2012!



Uiteindelijk ben ik zeer tevreden met het resultaat:

Hij is groter dan je denkt ...maar omdat hij in één keer op de foto moest passen lijkt het wat kleiner!


En verder...   ben ik na al die luie dagen weer aan het klussen:


Er lagen nog wat opdrachten....en als ik dan toch eenmaal de kwast hanteer, dan gelijk ook maar weer aan het werk voor nieuwe label-24 producten!
Resultaten  binnenkort vast weer op mijn blog!

Gisteren nog een lekker dagje Friesland gedaan...heerlijk genoten van de Friese hoofdstad en ook weer mooie inspiratie opgedaan maar dat de volgende keer!

Fijn weekend!
Jacqueline 



12 opmerkingen:

  1. Dit is echt een uniek exemplaar, heel leuk en zo lekker om mee te decoreren, wat is die vakantie toch fijn:)
    Lekker al klussend bezig zijn...volgende week weer starten.....super leuke dingen die je weer liet zien.

    Een lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je regaal is erg leuk geworden Jacqueline. En deze heeft inderdaad niemand. Wat ben je toch creatief! Geweldig.
    Ik vind je huisjes ook erg leuk die eraan hangen. Ik wens je een fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw een echte "made by Jacqueline" boven de bank,ziet er goed uit..
    Ik ben ook helemaal weg van je huisjes...
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik weet helemaal waar die hangt. Je hebt een prachtig regaal gemaakt! En je hebt hem zo mooi ingericht.
    Heerlijk om zo in de vakantie te rommelen.
    Ben benieuwd wat je in Friesland hebt opgedaan aan inspiratie.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat is tenminste een uniek exemplaar en je kunt er van alles inzetten en aan ophangen. Een ideaal regaal! Leuk gedaan! Ik wens je een gezellig weekend! Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een uniek regaal en erg leuk! Lekker om bij te komen in je vakantie en weer langzaamaan te beginnen met klussen.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Regaal, ik had er nog nooit van gehoord maar ik vind het een reuze leuke vinding. Wat heb je het weer sfeervol gemaakt. Ik keek nog even in je winkeltje en dan baal ik nog steeds dat we zo ver weg wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet die er leuk uit, zeg! Prachtig en uniek! Goed idee, hoor! Was het nog gelukt met FB?

    Fijn weekend!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat ontzettend leuk Jacqueline, heel origineel!!
    heerlijk he om na de "zitdagen" weer zo lekker bezig te zijn:)
    succes weer volgende week!

    fijn weekend,
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je regaal vind ik erg mooi geworden!
    Heerlijk om weer te gaan klussen! Dat gaan mijn man en ik
    ook weer snel doen.
    We hebben nog een hoop verf klusjes.

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is leuk!! Goed bedacht!
    Zo helpt mijn mannetje ook vaak mee met ideeën :)

    Groetjes Freekje, en alsnog de beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Dat gaat weer een creatief jaartje worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor je gezellige reactie op mijn blog! Jij bent anders ook best een bezig bijtje!
    Als ik mijn krukje af heb, plaats ik een foto! Weet nog niet of ik er krijtverf voor gebruik of gewoon een mooi matte grijze verf.. kun je wel wat makkelijker schoon maken (jaja, met kinderen moet je ook een beeeetje praktisch blijven he?:). Jij nog verftips?
    Ik ga even snuffelen op jouw weblog!
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!