Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 19 januari 2013

Opgeruimd in wit....

Onlangs jullie wat foto's van wat geklus laten zien hier in de vakantie....en hierbij het resultaat van één van de klussen:


In opdracht gemaakt: 2 witte kisten voor het opruimen...van o.a. speelgoed.
En een bijzondere opdracht: een kistje voor het bewaren van spullen van een dierbare...


Het kistje op zich was al bijzonder: met ingekraste jaartallen van 1955...ik kwam het getal meerdere malen tegen aan de binnenkant. Het is een echt oud kistje...donkerbruin met oude verbindingen en haakjes. Mooi! Maar te bruin (ook naar mijn smaak) bovendien was de wens van de opdrachtgeefster wit en dat is het dus geworden. 
Met zorg de teksten uitgezocht....hoop dat het naar de zin is en als waardevolle herinnering een plekje krijgt.

Een warme groet voor jullie  met deze spreuk:

sterkte voor wie het nodig heeft en ...
 gewoon weer eens een bedankje aan jullie voor het lezen en /of regeren op mijn blog.
Een mooi weekend gewenst!

Jacqueline





13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en bijzondere opdracht heb je gekregen. Vooral het kistje voor de herinneringen aan een dierbare. Ik weet wel zeker dat het in de smaak zal vallen! Wat denk je, krijgen we nog meer sneeuw? We zijn er tot nu toe wel een beetje bekaaid afgekomen.
    Fijn weekend! Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke opdracht en een mooie spreuk... Je maakt pracht kistjes!
    Een fijn weekend, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie opdrachten Jaqueline en wat bijzonder zo'n herinneringskistje. Ik heb zelf een hoedendoos met herinneringen, maar dit is helemaal bijzonder, vooral ook door die mooie spreuken.
    Heb een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke opdracht en het resultaat is prachtig....vooral de kist voor herinneringen aan een dierbare....fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie opdrachten, leuk om dat ook te doenén mensen blij te maken.
    En je stempels zijn natuurlijk helemaal leuk:)
    Nog bedankt voor al je lieve tips!!!!

    Fijn weekend en lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kisten zijn prachtig!!

    Fijne Zondag!

    Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bijzondere opdracht en wat mooi !!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij is het goed gelukt hoor die speciale opdracht. En wat een fijne kisten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ie mooi geworden! Ik vind je header met de huisjes ook prachtig, die zijn ook enorm goed gelukt!

    Fijne zondag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Jacq..
    De kisten zijn erg mooi geworden en ik vind de teksten ook zo leuk d'r op.
    Altijd handig die rommelkisten.Opgeruimd staat netjes.
    Fijne dag en lieve grotejes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat bijzonder om voor iemand zo'n kistje te mogen maken!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie en bijzondere opdracht.. en wat is het mooi geworden!
    ik wil je nog graag bedanken voor je verrassingspost voor mijn verjaardag,
    heel erg leuk en wat een mooie kaart, dankjewel!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!