Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 23 januari 2013

Kijkje binnen.....


Voor het raam had ik al lange tijd, toen het elders nog bijna nergens hing, een stel takken voor het raam met hangertjes.....
Nu blijft het leuk hoor maar ik wilde wel wat anders...en zie hier...liep ik toch tegen dit laddertje aan! Al vaker gezien maar me net wat te prijzig.....maar nu een mooie korting! Gelukje!























En dan voor het raam een oude Ikea stoel weer opgepimpt...we hadden een design stoel maar die zat echt niet lekker meer hoe mooi hij ook was...en dit zit...destijds heb ik ze het interieur uitgegooid maar nu staat er weer één! Bij zuslief van zolder gehaald...misschien nog een antraciet kussen erin maar dit is ook wel lekker fris...voorlopig zitten we wel goed zo...wie weet wat we nog weer eens anders tegen komen!













Fijne winterweek allemaal, wij gaan nog lekker even genieten van het schaatsen!

Jacqueline
(PS: nav de reacties: de huisjes in mijn header heb ik zelf gemaakt en zijn ev. via mijn site verkrijgbaar!)

11 opmerkingen:

  1. JE LASSER IS TE GEK ZEG!

    LEUK GEDAAN,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf die ladder voor het raam! Ideaal om van alles aan te hangen. Ook nog een mooie zonnige winterweek!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaffffffff.echt super idee...
    Nu maar hopen dat niet iedereen je na gaat doen.
    Dat heb ik helaas wel,als ik iets (aparts) voor mijn raam heb heeft mijn buurvrouw binnen een week soortgelijk iets...erg jammer..
    Liefs Chris
    (ps je huisjes in je header zijn zooooooo gaaffff)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke ladder!
    Veel plezier met schaatsen!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem echt super gaaf dat laddertje.
    Staat bij mij ook nog steeds op het lijstje.
    ze zijn inderdaad niet goedkoop op MP willen ze er ook vaak de hoofdprijs voor hebben.
    groetjes Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee en weer even wat anders dan anders (orgineler)
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk de ladder voor je raam Jaqueline en de Ikeastoel heb je ook weer een mooi nieuw leven ingeblazen.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goed idee voor die ladder... gezellig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk idee die ladder voor het raam!!

    liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je ladder is een prachtige aankoop; altijd leuk om mee te decoreren!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Jacqueline,
    Bij nieuwavontuur.com heb je inderdaad malletjes om zelf enveloppen te maken. Ik gebruik zelf altijd een gewone witte envelop en die scheur ik dan heel voorzichtig aan alle kanten los en dat is mijn voorbeeld :-) Easy en goedkoop! Gewoon eens proberen zou ik zeggen! Het is wel verslavend, haha.
    Liefs Craolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!