Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 2 december 2012

Zeer geslaagde wintertuinfair...

Een zonnetje, blauwe lucht, koude winterse temperatuur...en een supergeslaagde wintertuinfair...! Dat was nagenieten vandaag! Het was ontzettend druk en wat een enthousiaste reacties!
Ondanks de kleinschalige opzet (hoewel we een flink aanbod hadden) was de sfeer groots en wat een enthousiaste reacties! Juist die tuinsfeer maakt het zo speciaal al was het even spannend wat het weer betreft..maar wij hebben het mooi droog gehouden! En natuurijk is er ook heel goed verkocht!
Hier onder even een impressie:
 
 
 
 Nog gauw wat foto's genomen...voor elven druppelde het al binnen, daarna was het hectisch maar gezellig!
 
 
Een heleboel items waren zo al heel snel weg....uitverkocht!
De overkapping stond vol, en het tuinhuisje was natuurlijk ook goed gevuld.
Maar ook Ellen en Rina hadden hun plek leuk ingericht!
En natuurlijk gaat een deel van mijn opbrengst naar Baggy Mamma.
 


De knieperties vonden goede aftrek. Al het bakken is wel beloond. De overkapping gaf zeker sfeer voor zo'n tuinfair...
En Gerry van Merel-Viool: bedankt voor je enorm lieve zorgen en de lekkere door jou gezette koffie en thee, wat was het gezellig dat je er was! Kom je ook nog eens hier als het rustig is?( Mocht je bij je familie zijn)
Kortom: wij kijken terug op een zeer geslaagde dag! Het heeft echt mijn verwachtingen nog weer overtroffen.

Gemist? Geen punt, er valt nog genoeg te snuffelen in mijn tuinhuis in kerstsfeer of op mijn site !

Nu gaan wij deze week nog sinterklaas vieren..dat doen we wat summier dit jaar ....want zaterdag a.s. komt er iets nieuws hier en daar verheugt iedereen zich zo op hier dat zelfs sinterklaas er wat bij in het niet valt....
Zo dat was het dan maar weer, komende tijd even geen fairberichten meer hoor hihi, straks lekker thuis aan de gang o.a. met kerst ! (en wat dacht je van de huishoudelijke taken...toch wel wat blijven liggen...)
 
Fijne week allemaal!
Jacqueline
 
 

 

10 opmerkingen:

  1. Een hoop werk, maar wat fijn dat je er zo van genoten hebt. Het ziet er ook allemaal erg verzorgt uit. Ben benieuwd waar jullie zo naar uit kijken dat het zelfs Sinterklaas op de tweede plaats zet ;-), maar dat gaan we vast en zeker lezen op je blog. Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat het allemaal goed verlopen is, druk druk en nu rustig aan...beentjes omhoog:)
    Leuk ook dat alles zeer geslaagd was...
    Maar met jouw aanbod moet dat haast wel!!!

    Fijne, rustige week,
    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Jacqueline,
    Ik ben weer een uur thuis. Ik heb ook nog een leuke zondag gehad bij mijn familie.
    En ik kijk met heel veel plezier terug. Je cadeautjes heb ik net opgehangen en het mooie waxinelicht staat hier prachtig te branden!
    Geniet de komende weken van Sinterklaas en ......en Kerst!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het zo geslaagd was ....daar doe je het toch voor.....liefs van mij...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En nu spulletjes aan de kant en beentjes omhoog.
    Fijn dat jullie zo'n geslaagde fair hadden.
    Groetjes, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk Jacqueline dat de winterfair ook bij jullie zo geslaagd was!! heerlijk he als er zoveel mensen op af komen en je zoveel enthousiaste reacties krijgt, dat geeft ook weer veel energie om er mee verder te gaan!
    en zo lief dat Gerry weer gastvrouw was! nu maar lekker uitrusten alhoewel.. ik denk dat je het op school ook wel erg druk zult hebben! succes met alles!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het zo'n succes was! Het ziet er ook super gezellig uit!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie hebben dan in ieder geval niet voor niets er zoveel werk en tijd ingestoken.
    Als het geslaagd is, dan is dat het allemaal wel waard geweest!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het kan ook bijna niet anders dan dat het geslaagd was. Ik had ook niet anders verwacht.
    Heb nog wel weer in twijfel gestaanom te komen. Mijn "plank" heeft manlief gisteren opgehangen. Zal er binnenkort over posten,
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat de winterfuinfair geslaagd is! Het ziet er allemaal ook erg gezellig uit en de spullen waren allemaal erg mooi. Nu genieten van de sinterklaastijd en de nodige rust...

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!