Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 12 december 2012

Kerst thuis: 1. in de tuin /overkapping

Zo, vandaag lekker mijn kerst stylingsdrift kunnen uitvoeren! Zowel binnen als buiten is het hier al aardig kerst!  Een kijkje in de tuin:




En jaa...we hebben een steigerhouten bank! Heb hem net voor de kou één keer in de grey wash kunnen zetten, in het voorjaar mag er nog een laagje of 2 bij..lijkt ie lekker oud...




 
En zo komt de overkapping al aardig in gebruik!
Volgende post laat ik jullie binnen mijn kerstgebeuren zien.....
 
Onze kleine Wifi maakt het inmiddels goed, ligt erg graag in je hals te slapen en begint al goed te wennen. Met het maken van deze post zit ze ook heerlijk bij me in één hand, zo klein is ze nog...typt wel wat traag maar vooruit...Wil je er nog wat humor over lezen, kijk dan even op dit blog.
 
Komend weekend hebben de mannen hier vrij baan want ik ga met vriendin lekker een weekendje weg..richting het Noorden...de Orangerie in Zeijen staat oa op de lijst...en dan richting Groningen...
ik houd me aanbevolen voor nog leuke (woonwinkel) adresjes of een sfeervol overnachtingsplekje waarbij vooral het ontbijt goed moet zijn! Alle tips zijn welkom!
 
Maar deze dagen eerst werken en dan vrijdag een keer vrij, 's avonds nog even sfeervol het tuinhuis open in kerstsfeer en dan zaterdag heerlijk op pad!
Fijne dag !
Jacqueline

10 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit allemaal...geniet van een heerlijk weekend !!...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig zo'n zitje buiten helemaal in kerstsfeer! Vuurkorfje erbij en wachten tot het weer gaat sneeuwen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig kerst sfeertje!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er gezellig uit Jacqueline!
    En ik wens je een heel fijn weekend!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu nog een pak sneeuw...vuurkorf aan...glas wijn
    en jouw buitengebeuren is compleet.
    Heel gezellig hoor!!
    Groetjes, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh...wat ziet dat er sfeervol uit. Wat heerlijk als je zo'n mooie overdekte veranda heb. Een mooie kerstsfeer en wat een mooie stoere bank.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alvast een gezellig weekend gewenst en ik zou zeggen: doe een hoop leuke ideetjes op! Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezelligheid bij jou...je tuinbank is super...de vuurkorf aan en lekker een plaid om je heen slaan.....
    Ga lekker geneiten in Griningen, zo mooi om even in de stad te toeven..
    Leuk dat Wifi zich al thuis begint te voelen...


    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je overkapping toch mooi en helemaal met dit kerstsfeertje, echt genieten!
    Heel veel plezier komend weekend! Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Entree in de Punt is ook een leuke winkel.
    En Woeff in Groningen.
    Veel plezier.

    GR Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!