Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 9 december 2012

In de ban van......

1. Wifi!
Alles draait hier in huis momenteel om Wifi! Mochten jullie nu denken dat dat mijn kids meer inspireert dan sinterklaas zoals ik op mijn vorige post vertelde...dan klopt dat maar nee hoor, geen extra draadloze netwerken hier.... maar Wifi is onze nieuwste aanwinst:

Een ienimini siameesje van ongeveer 9 weken.....


Op de foto lijkt het heel wat maar wat is ze klein.....gisteren hebben wij haar gehaald. Nu is het wennen hier, moet ze haar plekje vinden. Maar ze kruipt al graag in je nek! Natuurlijk zjin onze kids helemaal verrukt! Wat hadden ze zich erop verheugd! We zijn benieuwd hoe dit beestje zich straks gaat ontwikkelen hier!En de naam is natuurlijk wel een verwijzing naar al dat genetwerk hier...met zo'n Ictman en ict-minded zoonliefs kan dat ook niet anders....
 
2. Let it snow
En dan de sneeuw! Wat hebben mijn groep 3-ers genoten afgelopen dagen! Kijk maar:
We kwamen allemaal spontaan in kerstsfeer!


3. Noél
Dan nog een vleugje kerst! Komende week de kerstspullen naar beneden halen maar het kamerscherm kreeg eerst al een plaatsje in huis. In mijn tuinhuisje stond het maar daar wilde ik wat meer plaats maken en zo kwam het naar binnen. Achter het kleine bankje heeft het  nu eengoede plaats gekregen! Gedecoreerd met mijn eigengemaakte planken Noël en de mooi stoere sterren van fairvriendin Jennita! Komende week mag ik helemaal los!
 
 
Vrijdagavond dan nog mijn tuinhuis open voor de liefhebbers....even lekker gezellig snuffelen in kerstsfeer!Zie hiernaast!
 
Fijne week allemaal!
 
Jacqueline
 

14 opmerkingen:

  1. Wat 'n Lievie deze Wifi!!!
    Daar ga je van genieten hoor.
    Mooi kopje...mooie kleur.
    En...gezellige foto's van jouw groep 3.
    Echt winters.
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke naam voor dit schattige siameesje...dit wordt genieten....
    Heerlijk om zo'n kleintje in huis te hebben.
    Mooi om te zien hoe ook jouw groep zo geniet, wat is het leuk...
    En je stoere kamerscherm met teksten..helemaal mijn ding!!!

    fijne week voor jou,
    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh kleine Wifi..
    Oh wauwie dat kamerscherm super leuk...
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi poesje Jacqueline. Ik had haar al op de foto gezien, maar dit is toch geweldig! En de naam blijft grappig!
    Leuk om zo met je klaskinderen buiten te zijn. Hoewel het van korte duur was, hebben we toch even genoten deze dagen.
    Veel plezier met het kerstklaar maken van je huis!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverd, die wifi en zo'n moderne naam, haha. Je kamerscherm is ook helemaal leuk. En wat was de sneeuw heerlijk hè? Helaas is het hier alweer weg. Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kat en die naam! Geweldig!!! De kerstsfeer komt er bij jou ook al aardig in...

    Nog een fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, dacht echt even dat het over draadloos internet ging maar nee dus. Wel leuk z;n naam verwacht je niet en toch klinkt het heel lief. Prachtig katje... Leuk al die versieringen voor kerst, ben benieuwd wat je nog meer voor ons in petto hebt.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dotje die Wifi. En wat heb je weer een leuke spullen in de aanbieding.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige aanwinst en een originele naam! Leuk al die kerstvoorbereidingen. Ik wens je voor vrijdag heel veel plezier en succes.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief.. Wifi.. je bracht mij ook even op het verkeerde been haha. Waar haal je de tijd vandaan om de mooi decoraties te maken, super leuk !!
    Leuk hoor de sneeuwpret met je groep, ik kan me de pret helemaal voorstellen met de kinderen. Ik werk nu op het voortgezet onderwijs, dus puberpret ;)
    Een fijne nieuwe week, groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah Wifi, wat een lief poesje. Leuke naam ook! Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een klein schatje!
    Lekker genieten van zo'n kleintje!
    Ook al heerlijk in de kerstsfeer zie ik!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ah die Wifi, zo klein en lief!
    lekker van genieten!!
    succes met alle drukte en wel een beetje op jezelf passen hoor!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een klein poesje...schattig ik kan begrijpen dat iedereen daar druk mee is!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!