Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

donderdag 29 november 2012

xmas at home...almost!

Nog heel even ..en dan is hier deel 2 van onze wintertuinfair een feit: met o.a. mooie kerstitems...Xmas @home....
Dit paneel is onderdeel van mijn collectie...een houten kerstpaneel dat omgewisseld kan worden na de kerst tot een gewoon paneel!
 
De tuin is opgeruimd, de overkapping ook, de nieuwe (!) steigerhouten bank in de beits gezet...(foto's volgen na de fair), de kerstboompjes zijn in de twee grijze bakken gezet ...we zijn er klaar voor!
Alle spullen moeten nog een mooi plaatsje krijgen, maar dat kan pas op het laatste moment!


En natuurlijk spuien de ideën maar door...we knutselen nog wat af zo op het laatste moment. Op een gegeven moment moet je gewoon stoppen eigenlijk....Lastig hoor!Maar gelukkig kan ik altijd lekker doorgaan voor mijn tuinhuisje, want dat wordt al aardig gevonden door deze en gene!
 
Jongste is er ook klaar voor: hij is flink aan het bakken geweest en er liggen hier heel wat verse knieperties te wachten voor de liefhebbers....even een zoetsappig plaatje hoor:
 
...ik heb ze natuurlijk voorgeproefd..ze zijn echt heerlijk!
 
De snert is straks ook in de maak...kortom, we hebben er zin in! Kom gezellig langs in onze wintertuin... zaterdag 1 dec. van 11.00 - 16.00 uur
Kijk even op mijn site voor info.
 
Wie weet tot zaterdag!
 
Groeten,
Jacqueline

10 opmerkingen:

  1. Dat ziet er erg leuk uit...heel veel succes! Het is voor mij te ver weg, helaas! Anders was ik vast even langs gekomen.

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tot zaterdag!
    Zoonlief doet dat voortreffelijk!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er weer goed uit!!!
    succes!!

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er geweldig leuk, gezellig én lekker uit.
    Ik wens je een fijne dag toe en veel succes.
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw ideetjes blijven ook borrelen, zoveel leuks te maken....
    Ikz ie ook wat dingen die ik ook hier gemaakt hebt..zou dat komen omdat je juf bent??
    Ha, ha, leuk hoor...ga jij maar weer lekker genietn van je fair.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog twee nachtjes... toch wel weer spannend! Aan je spullen zal het niet liggen, het ziet er allemaal weer superleuk uit. Succes nog met de laatste voorbereidingen en vergeet zaterdag niet te genieten!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk hè, al dat geknutsel. Straks genieten met de fair! Veel plezier alvast!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kwam even langs je blog en ik moet zeggen dat het er gezellig uit ziet. We hebben één ding gemeen en dat is knutselen. Maandags werk ik als aktiviteitenbegeleidster in een verzorgingshuis en dat vind ik zo leuk. Maar ik ga eens bij je kijken of er nog leuke ideeën bij zijn voor onze bejaarden.
    Eem hartelijke groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave spullen! Succes vandaag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!