Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 25 november 2012

Succesvolle wintertuin deel 1 en stoer projectje!


Vrijdagavond deel 1 gehad van onze wintertuinfair...en het was een groot succes! Heel veel bezoekers, enorm leuke reacties en het liep als een trein! We kunnen terug kijken op een zeer geslaagde avond! Mijn spullen zijn onder de carport op de oprit geplaatst omdat het te nat was om achter in de tent het 's middags klaar te zetten maar dit was nog leuker! Kijk even mee:
bij de oprit mijn aandeel

nog aan het begin...een bank vol!

stoere tuinbalken voor bijv. bij de voordeur, aan 2 kanten te gebruiken voor kerst en wintertijd!


 En als je achterom liep langs de lichtjes...
kwam je bij de gl├╝hwein en choclademelk! En bij Jennita en Miranda, zie mijn vorge post voor de foto's!
Het was zeer sfeervol en we kunnen terug kijken op een super geslaagde avond!

Maar ook zoals beloofd...mijn stoere projectje!Wat het is geworden?

25 december?

boom?
aanhangsel?
Hier staat hij...een stoere kerstboom!

Er was al heel wat geraden maar het is inderdaad een stoere boom voor hangers, kaarten, of wat dan ook! Ik heb er lichtjes in gehangen, zie op een van hierbovenstaande foto's. Het staat supergezellig!
En...in kleine oplage verkrijgbaar op de komende wintertuinfair zaterdag 1 december hier in de tuin!

Dus heb je het gemist? Geen punt, we hebben weer een heel aanbod komende zaterdag want we hadden onze voorraad in twee keer verdeeld, zodat we een gelijkwaardig aanbod kunnen bieden!
En natuurlijk is er ook weer wat nieuws bij!
Nu op naar de voorbereidingen voor komende week! Wens jullie alvast een fijne week toe!

Jacqueline
 


12 opmerkingen:

  1. Het ziet er super uit hoor, wat een aanbod...je spullen zijn weer de moeite waard, je hebt flink geklust de afgelopen tijd.
    Prachtig je kerstboom, mooi project hoor en zo leuk om te gebruiken.

    Rust lekker even uit en dan op naar volgende week.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat dat er goed uit!!!
    daar had ik wel even willen kijken...SUPER!!!!
    geniet na..en op naar volgende week...

    fijn weekend!
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig hoor, echt een super sfeer! Mooie spyllen heb je weer gemaakt ;)
    Fijne zondag en een lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er veel belovend uit Jacqueline!
    Tot zaterdag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owwww wat leuk allemaal....liefs fijne zondag van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh hoe leuk! Vooral die witte plankjes met tekstjes! Waarom woon je nu niet gewoon dichtbij, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf ziet het er uit, en je kerstboom (ha heb ik goed geraden) is ook heel leuk!
    Gezellige zonder verder, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whow....wat een gezellige winterse spulletjes heb je weer
    gemaakt en/of te koop.
    Ook je project is goed geslaagd.
    Op naar volgende week.
    Fijne dag vandaag, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet alles er sfeervol uit Jaqueline en wat verkoop je een mooie spullen.
    Leuk dat het zo geslaagd is.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je het zo gezellig hebt gehad, het ziet er ook zo sfeervol uit! Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, dus ik heb jouw projectje al mogen aanschouwen. Hahhaa! Ik vond het ontzettend leuk vrijdagavond en ik ben blij dat ik toch ben gekomen. Dus voor de dames die nog twijfelen over zaterdag. Gewoon gaan hoor. Ze hebben prachtige spulletjes.
    Ik vond het leuk om weer even met je te praten Jacqueline.mgroetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het was een supergezellige en geslaagde avond, wat mij betreft boven verwachting! Geniet nog even na en alvast veel succes en plezier gewenst voor zaterdag.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!