Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 21 november 2012

Nog even....

Spannend allemaal! Nog maar even en het is vrijdag! Dan komt deel 1 van onze wintertuinfair!
Maar we hebben er zin in!
De tuinavonden regelde ik zelf maar de tuinfair doe ik samen met Jennita en komende vrijdag ook met Miranda van 't Schuurtje, al is de opzet vrijdag wel kleinschalig . In april was het een groot succes, en nu dus voor het eerst een wintertuinfair! En voor het eerst in twee keer, een avond en een dag.
Onze producten vullen elkaar goed aan. Jennita heeft o.a. een aantal prachtige gruttersbakken, vensterbankbankjes (haha mooi woord) en nog veel meer moois...via mij even een foto want zij heeft geen blog of site.



Uiteraard zijn er ook de nodige kerst/winteritems.
Met grote tent en uitbouw aan huis , glühwein, enz. hopen we er een sfeervol geheel van te maken! 
Voor nu nog even buffelen en dan op naar vrijdag!
 
 
Het stoere projectje is bijna klaar, volgende post hoop ik ze te laten zien!
 
Fijne week allemaal!
Jacqueline
 

11 opmerkingen:

  1. oh heerlijk die voorbereidingen:) wij zijn ook druk bezig voor onze winterfair, de woonkamer is onderhand een winkeltje geworden hihi..
    succes met buffelen jacqueline!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je weer gemaakt, het winterhart is geweldig! Geniet van de voorbereidingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het er maar druk mee. Maar het zal het waard zijn, want het ziet er allemaal prachtig uit.
    Succes verder met de voorbereidingen!
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Druk, maar ook erg leuk lijkt mij zo bezig zijn met het organiseren van zo'n fair. Mooie spulletjes hebben jullie zo met elkaar. Heel veel succes en plezier komend weekend! groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel succes, en ik ben benieuwd naar je stoere projectje!!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spannend weer hoor...maar je voorbereidingen zijn volgens mij heel erg goed!!!
    Succes met de laatste loodjes...

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel succes, Jacqueline!
    Ik zie uit naar volgende week zaterdag!
    Ben zo benieuwd wat je allemaal gemaakt hebt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, het zal best wel een succes worden. Steeds meer mensen weten je te vinden, denk ik en jullie hebben mooie spullen om te verkopen, dus...veel plezier verder!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er mooi uit, het wordt vast gezellig!!
    Veel succes Jacqueline ;)

    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel succes, ziet er heel leuk uit!!
    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!