Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

donderdag 22 november 2012

Tussendoorpostje: Fair 1...voorproefje/binnenkijkje!

Op de tafel  Miranda's aandeel.
Morgenavond is het dan zover...het eerste deel van onze wintertuinfair oftewel open wintertuinavond...we houden het wat kleinschalig, dan blijft het ook sfeervol! Hoewel ik niet elders ga staan met mijn geknutsel maak ik voor Jennita een uitzondering...we organiseren het samen dus sta ik bij haar, één dorp verderop, is goed te doen en zij bij mij op 1 december.
Het binnengedeelte is klaar, mijn aandeel wordt morgen klaar gezet en is  buiten in de verwarmde tent bij kerstboom en heater...en glühwein..in een sfeervolle tuin, een prima plek! Het leuke daarvan is dat je zo de wintertuinsfeer ook vasthoudt!
Maar even een kijkje binnen bij Jennita...een voorproefje van al haar moois dat er wordt aangeboden...



















En...op 1 dec. hebben we grotendeels hetzelfde aanbod!
(Meer info op mijn site)
Fijn weekend allemaal!
Jacqueline

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je alvast een voorproefje laat zien! Zelf had ik ook nog even snel wat foto's gemaakt, ga morgen nog even een postje plaatsen... Het ziet er gezellig uit en het gaat vast een succes worden.

    Tot morgen. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat voorproefje ziet er alvast aanlokkelijk uit! Alvast een succesvol weekend toegewenst! Lieve groeten, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er mooi uit! Heel aanstekelijk!
    Heel veel succes!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't ziet er geweldig uit!! Heel veel succes meiden - en een heel gezellig weekend.
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er zeer goed uit!!
    Ik wens je een veel succes en plezier.
    Fijn weekend.
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor jullie heel veel succes...eenmooie avond met elkaar,
    maar dat zal zeker lukken!!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!