Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

vrijdag 16 november 2012

Eigen maaksels...

Weer een pittige week achter de rug! Extra ouderavond op mijn werk, 3 dagen gewerkt en de nodige voorbereidingen...en alle vrije tijd gaat momenteel grotendeels op aan geknutsel voor de winterfair....maar dat is ontspanning voor mij ! Nog 1 week, volgende week vrijdagavond bij mijn mede creavriendin aan huis in Gramsbergen en de week daarop hier in de tuin....dubbele productie dus haha! Ik kom niet zoveel toe aan reageren bij iedereen maar tussendoor probeer ik wel even bij te lezen!
 
Op de vrijdagmiddag werk ik in groep 6 en hoe leuk is dat:  handvaardigheid op het programma!
Afgelopen weken hebben we over uiltjes gewerkt.....en ik moet ze echt even hier laten zien:

 
Met klei een groepje boetseren van 3 uiltjes aan elkaar en van behangpapier maakten we uiltjes voor aan de tak aan het raam....Het is wel uilentijd gloof ik want ook onze gangen op school hangen vol met uiltjes,tussen takken en herfstversieringen, we hebben nl. een creatieve ouderraad, straks is alles weer in sinterklaassfeer, ook de ramen hebben steeds fantastische schilderingen!
 
Alle klei uiltjes staan inmiddels in de klas in een grote herfstbak ...! Ik vind ze zo leuk geworden, het was niet makkelijk maar ze hebben er echte kunstwerken van gemaakt!
 
Dan nog wat eigen producties:
Onlangs had ik zelf in opdracht onderstaand paneel gemaakt:
 
 
en tenslotte is dit stoere projectje (hieronder nog in uitvoering)  klaar:
 

 
nu nog dat andere stoere projectje afmaken....dat is dit weekend aan de beurt...nog even geduld dus!
 
Komende weken zal ik nog wat voorproefjes geven van de producten voor de winterfair... ook van Jennita, supergaaf wat zij maakt!En het aandeel van mijn collega.....
Wij hebben er al zin in!
 
Fijn weekend allemaal!
Ik klus nog even lekker door!
Jacqueline

4 opmerkingen:

  1. Je kan je ook lekker uitleven in de klas! Je eigen creaties zijn ook weer goed gelukt! Succes verder met de voorbereidingen, hoor en een gezellig weekend!
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk knutselen met groep 6..mooi hoor je uiltjes...
    Je projectjes worden steeds mooier...ik zie die mooie planken met tekst...
    Ik ben ook met zo'n project bezig...leuk..ik ben neiuwsgierig hoe het bij
    jouw wordt hoor.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echt uilen-project; ziet er gezellig uit!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh, je hebt het zo druk als een klein baasje! Maar het resultaat mag er zijn... Leuk zeg van die voorbereidingen.
    Ik wens je een fijne nieuwe week toe.
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!