Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 31 oktober 2012

Open wintertuin

Zoals beloofd...wat meer informatie over onze open wintertuin op 1 december a.s.
Of wintertuinfair...zoals we het ook wel noemen. De opzet is in vergelijk met de lentetuinfair iets anders....we hebben deze keer het verdeeld in een avond en een dag. Maar omdat we de avond bij creatieve vriendin Jennita wat beperkter houden heb ik deze niet uitgebreid vermeld op mijn blog. Maar zij staat ook weer bij mij op 1 december en we hebben onze producten ook in twee keer verdeeld zodat we een gelijkwaardig aanbod bieden.
Ook Ellen van Baggy Mama is er weer bij...


en een collega van mij met eigengemaakte jams en samen maken we nog een brocante snuffelhoek....!
 

Maar nu:.....manlief is ook overstag: hij maakt de lekkerste snert van Nederland (vind ik maar misschien ben ik bevooroordeeld?) en die zal hij dan ook zelf aan de man brengen!
Jongste bakt weer heerlijke knieperties....


en oudste wil ook weer wat lekkers produceren....
 
 
En natuurlijk allerlei handgemaakte producten in stoere, landelijke en brocante stijl....met kerst - en winteritems..!
Een klein tipje van de sluier:
 
 
Maandagavond hadden we nog even overleg...en allemaal hadden we zoiets van : het komt wel heel dichtbij en wat willen we nog veel maken!
Maar ook: we hebben er heel veel zin in!
Dus allemaal: van harte welkom!
 
Met tent en overkapping staan we mooi droog....maar een zonnetje en wat vorst is wel heel welkom!
De koffie en thee staan natuurlijk klaar....dank je wel lieve Gerry voor je aanbod! 
Fijne week allemaal !
 
Jacqueline

12 opmerkingen:

  1. Ziet er heel uitnodigend uit, Jacqueline!
    We gaan op voor een mooie dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal en zo enthousiast! Ja dat wordt even fljnk aanpoten maar vast met geweldig resultaat ;) fijne dag en een lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig inzet bvan je familie...heerlijk om zo samenbezig te zijn, zelfs de jongens, geweldig hoor Jacqueline....
    En die snert moet toch echt goed zijn:)
    Ik wens je heel veel succes met de voorbereidingen....het wordt vast een succes, het ziet er veelbelovend uit!!!

    Bedankt voor je lieve reactie!!!

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Jacqueline, het ziet er allemaal heel goed uit! Jammer, ik woon iets te ver weg...maar ik wens je alvast heel veel succes!
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk weer....waarom woon je nou zo ver weg ???...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt zeker een geslaagde dag; aan de voorbereidingen zal het niet liggen! Ben eindelijk begonnen met het bijlezen van alle posten (zijn er wel erg veel...) Je tuinhuisje ziet er zo erg gezellig uit!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt vast heel gezellig!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh Jacq..Het wordt een hele familie aangelegenheid!! Wel leuk allemaal hoor..en ik blijf het zeggen. Jammer dat het zover weg is voor mij. Succes met de verdere voorbereidingen en een hele fijne dag toegewenst,
    Groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat klinkt allemaal goed, vooral die erwtensoep :-) Succes met de voorbereidingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog!
    Ik ben ook volger van jou geworden hoor!
    Ziet er allemaal heel gezellig uit!!
    Wat leuk dat je een winter tuinfair organiseert!
    Jammer genoeg woon ik iets te ver weg!
    Maar een kopje erwtensoep, daar zou ik geen nee tegen zeggen!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hay Jacqeuline,

    Ik kom hier via het blog van Juliette
    even bij je op bezoek..
    Wat een tof blog is dit...en deze post
    is super!
    Natuurlijk wil ik graag volger van je worden.

    Lieve groet,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh...ik vergat mijn blogspot er nog bij te zetten..
    Liefs van Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!