Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 21 oktober 2012

Herfstvakantie en ...Wintertuinfair....!




Herfstvakantie....heerlijk ! Helaas ben ik deze ziek gestart...tja hoesten en hees...er zijn er wel meer hoor ik zo om me heen. Hoewel, ik ben niet vaak aan de beurt moet ik zeggen. Hoop gauw weer op te knappen, heb zo uit gezien naar deze vrije week! Bovendien wil ik nog graag aan de slag voor de wintertuinfair! Tijd voor een kleine vooraankondiging :
 
 
Want het duurt nog wel even maar toch...het is er sneller dan je denkt! Onze wintertuinfair! Deze staat op zaterdag 1 december gepland! Precies op tijd voor het inslaan van je sinterklaas- en kerstcadeautjes dus! Je bent welkom om winterse handgemaakte woondecoraties, lekkernijen en fairtrade spullen te bewonderen en vast te laten inpakken als een geslaagd cadeautje voor jouw lootje!
 
Maar in een volgende post meer want we hebben deze keer de opzet iets anders dan de lente tuinfair....maar leuk wordt het zeker weer!

                            

Nu even lekker bijtanken deze week, ik wens jullie allemaal een fijne herfstweek toe!

Nieuwe volgers: van harte welkom, leuk dat jullie mijn blog willen volgen!
 
En........je kunt nog tot 28 oktober meedoen aan mijn Give Away !
Jacqueline

11 opmerkingen:

  1. O, ik hoop toch echt dat je snel opknapt en lekker kunt genieten en knutselen in je vakantie.
    Leuke dingen zie ik al, met huisjes ben ik ook al bezig, van hout en met stempels, dat blijft ook zo leuk.
    En ja die letters, dat blijft ook heel leuk hoor, ik had die kubuspuzzels op school nog liggen, maar toen ik die latten en balkjes thuis zag, moest er iets mee gebeuren... ik had bij jou toen ook een paar blokjes met teksten gekocht voor mijn dochters...en die zijn ook al zo leuk...soms moet je een rem vinden:) maar in jouw geval niet, die fairs zijn veel te leuk!!!
    Beterschap en veel succes!!!

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die winterfair !..ik hoop dat je snel weer opknapt...yakkes...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je al met de winterfair bezig bent! Ik heb vandaag pakjes ingepakt voor de adventswap (met deze temperaturen, haha). beterschap trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je snel opknapt Jacqueline, zodat je toch van de vakantie kunt genieten.
    En wat een leuke dingen zie ik.
    Mooi de winterfair. Als je nog hulp nodig hebt met opzetten of op de dag, of een koffieschenker, ik kom je graag helpen!
    Een mooie vakantie!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je van harte beterschap en een hele fijne vakantie.
    Groetjes. Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jacqueline,
    Via Gerry's blog kom ik hier terecht. Wat een mooi blog heb je. Ik zou gelijk alles wel terug willen lezen en kijken, maar daar moet ik echt een keer voor gaan zitten.
    Voor nu een fijne vakantie enneh...ik ga je volgen hoor!
    Lieve groet,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah.....ziek!! Niet zo leuk in je vakantie! Gauw weer beter worden zodat je er nog even van kunt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoop dat je snel weer op mag knappen, en succes met de voorbereidingen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey die Jacq ik heb dit bericht gewoon gemist!!!..Vraagje...waarom woon je zooo ver weg! Ik zou dr ook weleens naar toe willen.. Hahah. Ik hoop dat je al een beetje bent opgeknapt. Waardeloos is dat he. Maarja wij kunnen nu eenmaal niet stil zitten!
    Welke oogjes bedoel je..die rode in dat bordje? Op de foto van wat je allemaak nodig hebt staat zo'n doosje en de tang die je daarvoorgebruikt ligt er ook bij.
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk een winterfair!! Gezellig tijd op het moment ;)
    Ik hoop dat je spoedig hersteld, en dat het hoesten en proesten snel overgaat.
    Hier ook ook hoor, het is wel hartnekking pfff.
    Geniet van je vrije week en succes met voorbereiden de komende periode!
    Fijne dag en een lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hopelijk ben je nu weer een beetje opgeknapt Jaqueline.
    Wat leuk zo'n winterfair. Succes met alle voorbereidingen. De zelfgemaakte spullen zien er heel mooi uit.
    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!