Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 29 september 2012

Weekend...


September bijna voorbij...dus ook de verjaardagen...! Gisteren werd ik nog verrast met een mooi herfstboeket van mijn werkgever...
Bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn give away en alle felicitaties! En nieuwe volgers: voel je welkom! Leuk dat jullie mijn blog willen volgen!En...je kunt nog steeds meedoen , het loopt tot eind oktober!
 
Inmiddels deze week ook niet stilgezeten....kamer van jongste was hoognodig aan een opknapbeurt toe, dus de verfroller gepakt en de muren voorzien van een nieuw verflaagje.
Via MP hadden we al een stoer steigerhouten bureau met rek gevonden dat danig in de weg begon te staan, dus nu maar even goed aangepakt....
 
De muren zijn iets grijs geworden, een heel lichte klei kleur..mooi! Nu verder inrichten, het begint al op een echte stoere kamer te lijken...
Binnenkort meer!
Fijn weekend allemaal!
Jacqueline


6 opmerkingen:

  1. Hallo Jacqueline, wat leuk dat je mij bent gaan volgen. Natuurlijk gelijk een kijkje op jouw blog genomen. Erg mooi allemaal en zo creatief! Ik ga je volgen, dus tot de volgende keer.
    Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline,
    Ik dacht de verjaardagen voorbij, krijg je het rustig. Maar nee, je gaat rustig door met klussen. Is je zoon vast heel blij mee. Ben wel benieuwd hoe het wordt.
    Heerlijk als je zoveel energie hebt.
    Geniet ervan en een mooie dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker bezigheid, die jongens boffen maar hoor, het ziet
    er al mooi grijs uit, zeker weten dat dit helemaal een
    stoere kamer wordt.
    Geniet van het weekend,

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jouw energie is niet te stoppen:)
    succes met de stoere kamer voor je zoon!

    fijne zondag!
    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om af en toe weer wat te veranderen in huis en een nieuwe slaapkamer is natuurlijk altijd goed! Ben benieuwd naar het eindresultaat...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat het helemaak top gaat worden..Die kleur is klei-gaaf!!
    Ben benieuwd naar het eindresultaat!
    Fijne dag en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!