Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 15 september 2012

Thuis.....


Met de speldeprikken van de herfst afgelopen week begint het binnen weer te kriebelen.....weer een beetje stylen, de kaarsjes eerder aan....ook wel weer heel gezellig!
Eeven lekker aan het rommelen geweest in huis...
 
 
Maar het belooft toch weer een lekker nazomers weekend te worden!
 

Jongste is maandag jarig en dat vieren we vast morgen in eigen kring,Volgend weekend met familie nog eens over want dan zijn manlief en ik ook jarig...tja hoe krijg je het voor elkaar hè?
 
September is bij ons een drukke maand, 3 verjaardagen in één week en alle opstart maar ook weer gezellig.
Nu weer verder met de tuin en overkapping, het terrasje ligt erin! De rest van de afwerking vordert!
Tussendoor lekker in het zonnetje met de nieuwe VTwonen!
Fijn weekend allemaal!

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, Jacqueline, met de verjaardag van jullie drieen. Hele fijne dagen gewenst!
    En ja, de herfst heeft ook zijn gezelligheid. Bij mij staan de kaarsjes ook weer gezellig te branden. Ik hou er wel van.
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En er komt vast ook wel weer een herfst-fair of niet..:-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Jacquelien..♥
    Wat een leuke blog heb je ben dan ook je volger geworden de honderste ook nog hhihi..Feliciteer♥ ik jou alvast..;))
    En idd September is een drukke mnd merk het zelf ook kom tijd te kort ..;))
    Liefs en nog Fijne zondag Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. alvast gefeliciteerd met je zoon en wat een prachtige dag om dat vandaag alvast te vieren! lekker in de tuin?
    oh ja ik vind de herfst ook heerlijk, nog even nazomeren en dan mag ie komen en maken we het binnen weer lekker warm en gezellig!
    ik zie dat je precies 100 volgers hebt, leuk!!

    fijne ZONdag,
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè? Gaby is mijn 100e volger! Geweldig! Zo bijzonder dat er zoveel mensen mijn blog willen volgen! Daarom heb ik ook een give away, hij komt een dezer dagen op mijn blog!Liefs, Jacqueline

      Verwijderen
  5. Wat een gezelligheid bij jou, van harte met je zoon en een mooie dag om dat te vieren.
    Wat een drukte met alle leuke ideetjes van je...maar wel lekker om zo al bezig te zijn.
    De herfst brengt ook heel mooie momenten.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met al die jarigen! Lekker een 'weeklang' feestvieren :-) Geniet ervan. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige dag om een verjaardag te vieren! Nog even een drukke tijd dus, maar als je september maar weer door bent ;) Gefeliciteerd met je 100e volger!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!