Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 8 september 2012

Tadaaaa!

 
Vandaag een groot feest op school ter ere van onze fusie. Daarvoor hadden we circus Tadaaa uitgenodigd om met alle kinderen samen er één grote voorstelling van te maken! Een mooie afsluiting van de eerste schoolweek samen.
op de ballen lopen
En wat een topdag hadden we: prachtig weer, we konden alles buiten doen en het was een feest om alle kinderen zo hun circusacts te zien instuderen onder professionele begeleiding van ouders en circus Tadaa!
Na een geweldige instructieavond ervoor (complete theatervoorstelling vond ik het) kon iedereen vandaag aan de slag, wat een succes!
 


de verkleedkeren liggen klaar


de voorstelling kan beginnen

 
Een geweldige afsluiting en een mooie start van een nieuwe school!
Nu weekend na een intensieve week .Vandaag wordt het terras onder de nieuwe overkapping gelegd,  daarna moeten we hem nog verder wit afwerken , het schiet al mooi op en als het klaar is zal ik zeker foto's op mijn blog zetten....
 
Binnenkort ook even een verslagje van de open tuinavond van 31 aug.
Fijn weekend allemaal, geniet van het mooie weer!
 
Jacqueline
 
 


5 opmerkingen:

  1. Ziet er super gezellig uit!
    Fijn weekend!

    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het circus was vast en zeker een groot succes. Ik ben benieuwd naar de foto's van de open tuinacond. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh datzelfde circus is ook op de oude school van mijn meiden geweest. Echt superleuk!! Mooi he al die kinderen bezig te zien! Jullie treffen het met 't weer om het terras te leggen.....geluksvogels! En ik zag weer heel leuke dingen op je site!! Vond die herfst-hanger erg leuk. Heej succes met je terras! En groetjes aan je kerels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig feest! heerlijk dat alles buiten kon, komt het ook meer tot zijn recht.
    Je hebt ook mazzel met het weer dat je het terras kunt leggen.
    Succes ermee!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na een week school al zo'n geweldig feest...heerlijk
    om te zien, wat zullen ze genoten hebben van al die
    vrolijkheid.
    Gelukkig is de fusie een feit, nu kun je met z'n allen bouwen
    aan een mooie toekomst voor al die scholen.

    Veel succes weer deze week,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!