Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

maandag 17 september 2012

GIVE AWAY...en..voorproefje tuinhuisoverkapping!.

September is hier feestmaand vanwege alle verjaardagen maar nu ook nog mijn 100e volger is toch zeker ook wel een feestje waard! Daarom nu ook bij mij een Give away!
Een product van eigen hand uit mijn tuinhuisje:


Een tekstbordje Live & Life en een bijpassend groot decoratieblok Live en aan de andere kant Life met op de zijkanten bijpassende tekstjes.
 
Wat moet je doen?
1. Laat een berichtje achter als je wilt meedoen
2. Plaats een link op je eigen blog (als je die hebt)
3. Natuurlijk vind ik het leuk als je volger word van mijn blog
 
Mijn give away loopt tot en met 28 okt. 2012
 
En dan een klein voorproefje van de nieuwe overkapping! Afgelopen zomer is de kleine overkapping eraf gegaan, hij lekte behoorlijk en een stevige klus lag te wachten! In de snikhete eerste vakantieweek is manlief met oom aan het werk gegaan...een nieuwe overkapping aan het tuinhuis over de hele achterbreedte van de tuin.....een stuk groter geworden dus.
 


Het terras eronder is aangepast en ik kon het niet laten alvast één hoekje te stylen...natuurlijk moet er nog verder geverfd worden, het plafond, stukken wand en we zoeken nog een mooie grote lange steigerhouten bank...maar voor nu kijken we er eerst weer netjes in!


 
Helemaal rechts is een soort inloopkast gemaakt, daar komt nog een schuifdeur voor. De stationsklok hangt inmiddels en de steigerhouten kast vonden we laatst op MP.
Gitseravond al even genoten in het donker.....
 
 
Deze week weer volop aan het werk om zaterdag mijn verjaardag te vieren en zondag die van manlief...
Fijne week!
 
Jacqueline

24 opmerkingen:

  1. Het wordt heel mooi Jacqueline! En je hebt al aardig ingericht. Het wordt heel gezellig! Ik hoop het te zien!
    Ik doe graag mee met je give-away en zet een link op mijn blog. Leuk!
    Een mooie avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast een hartelijke felicitatie voor alle jarigen bij jou deze week!
    Heerlijk , je overkapping bijna klaar, bij ons eind oktober...:)
    Leuk een give away!
    Ik zet een linkje op mijn blog en waag graag een kansje bij je!
    Fijne week, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een feest allemaal, alvast gefeliciteerd!
    Ik vind het een supermooie give away en ik doe graag mee!
    Ik volg je al en de link staat ook al op mijn blog hoor.
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een veranderingen in je tuin en wat ziet het er al leuk uit.
    Leuk ook om straks alles helemaal kant en klaar te hebben, wat zul je hiervan genieten zeg.
    Je give away is errug leuk!!!!!
    Ik doe graag mee en op 28 oktober is mijn jongste jarig dus wie weet:)


    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat een heerlijke ruimte Jacqueline! en zo leuk om het gezellig te maken, dat is jou wel toevertrouwd! ontzettend leuk je give away, ik doe graag mee en ga een linkje plaatsen, hopelijk met foto maar ik weet niet of dat lukt, want ik schijn het aantal foto's te hebben overschreden:(

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh...wat is het mooi geworden !! zo leuk !!...liefs van mij....♥♥♥..oja ik doe graag mee hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat ziet het er al gaaf uit zeg,wat een ruimte..
    Ik doe graag mee met je give away,heb een linkje en foto op mijn blog geplaatst..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig ziet de overkapping eruit zeg dat is nog eens een mooie aanwinst ...tja dan moet er gestylt worden he hahaha wens jullie een leuke verjaardag en vast van harte gefeliciteerd ..fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jacqueline,
    Allereerst nog bedankt voor je hele lieve mail die ik van je kreeg...en ik kan je vertellen het is wederzijds hoor....Ik kom ook heel graag hier even bij jou langs om te genieten van je mooie blog en je zelfgemaakte creaties.
    maar wat een veranderingen zie ik in je tuin en je overkapping is heel mooi geworden zeker dat hoekje wat je al hebt gestijld vind ik mooi...
    En natuurlijk doe ik heel graag mee met je give-away en zet een linkje op mijn blog...
    Ik wens jullie alvast een hele leuke verjaardag komend weekend..
    Nog een hele fijne dag en een lieve groetje...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Jacq..
    Zo dat is gaaf geworden zeg! Heerlijk om daar 's avonds te gaan zitten, lekker een plaid om je schouders..erg gezellig! En straks lekker om te gebruiken voor je tuinfair. Hier heb je heel veel plezier van!
    Fijne avond verder en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige veranderingen daar bij jouw thuis.

    Je give away vind ik heel leuk dus ...ik doe mee. Volger ben ik al een tijdje :-) dus ik plaats alvast een linkje op mijn blog.

    En nu...maar duimen...

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige overkapping! Complimenten aan je man hoor!
    Gefeliciteerd met je vele volgers, ik plaats zeker een linkje ;)
    Vast fijne verjaardagen en een leuke voorbereiding, dat gaat vast lukken ... ik duim voor droog weer zodat jullie kunnen genieten onder de veranda!

    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ontzettend leuke Give Away!! ik doe graag een gokje...
    de overkapping wordt erg mooi, een heerlijk relax-plekje!

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een gezellige overkapping heb jij zeg ☺
    ik ben via nicole hier beland en ben tevens volger geworden altijd leuk om dingetjes van anderen te lezen. gefelies met je + 100 volgers inmiddels
    ik doe gezellig mee aan deze mooie give away
    en heb de link op mijn site geplaats.

    mocht je zin hebben ik heb er tot en met morgen ( inschrijven ) 1 lopen
    wees welkom

    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet je overkapping er gezellig uit! Had laatst natuurlijk al even een voorproefje gezien, maar zo ingericht ziet er erg mooi uit; heerlijk om 's avonds nog even te genieten van een kopje koffie/thee bij kaarslicht... Ga even een linkje plaatsen, want een give away is altijd leuk!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Jacquelien..♥
    Leuk die Give Away en natuurlijk doe ik mee..♥ plaats je nog de link bij mij en alvast bedankt ..;))
    Je overkapping is mooi geworden en gezellig hoekje gemaakt erbij..!!♥
    Liefs en Fijn weekend alvast en geniet van de verjaardagen Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Jacquelien..♥
    Dankjewel voor je berichtj♥ ..maar ik heb het al zelf gevonden ik wist niet goed jou link van de blog wahaha..;)) ik ben nog een beetje groen in blogland ...nu weet ik weer een beetje meer ..achja kan gebeuren ook jij heb een leuke blog was ook toevallig je 100 ste wens je nog heel veel volgers toe zo te zien gaat het goed..!!Liefs Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoihoi,,

    Wat een leuke blog heb je! Ben direct volger van je geworden.. (:
    & ik doe graag mee voor je give-away!
    Zal direct een linkje op mijn blog plaatsen. ;)

    Groetsz Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Jacqueline,

    Mooi die overkapping en spullen. Ik moet gelijk even terug denken aan ons project van het mooi maken van onze achter-achter tuin. Wij hebben een steigerbank laten maken via een zelf opgezocht patroon, lekker groot. Kussens gemaakt en gebeitst in white wash. Kijk maar eens op mijn blog daar staat hij wel op. O, ja en dan wil ik ook nog mee doen met je give away, want die stoere spullen passen perfect bij onze nieuwe stoere tuin.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat n leuke give-away !
    Ik doe graag mee ,ben volger geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi!

    Wat een leuke post! Gefeliciteerd met je 100 volgers! En wat een prachtige overkapping!
    Ik doe graag mee met je give-away

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ai, ai, ai, dit is wel een heel gave give-away! Ik doe mee!!!!!! Leuk dat je al meer dan honderd volgers hebt. Ik was er al één.....................ik zet een linkje hoor op mijn blog.....groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kwam je blog toevallig tegen bij iemand anders. Ziet er erg leuk uit.
    Graag doe ik mee met je gave away. En ik zal direct volger worden.

    Gr. Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou Jacqueline, je leuke Give Away staat op mijn blog hoor!
    Ik doe graag mee enneh...ik volg je inmiddels al, maar dat weet je.
    Bedankt nog voor je leuke reactie!
    Groetjes
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!