Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 12 augustus 2012

Winnaar!!!!

Superblij dat het eindelijk bekend is: Oudste heeft de grote finale van Spellingstrijd gewonnen!
Met Lieke van Lexmond op de foto en jezelf dan ook de beste speller van Nederland mogen noemen.


 Feest hier in huize 24!
We gaan nog even lekker nagenieten!

Bedankt trouwens voor alle leuke reacties!
We hebben veel moeten zwijgen maar ondanks dat toch fantastisch dat zoveel mensen reageren, vooral natuurlijk de laatste weken.
Fijne zondag!
Jacqueline

15 opmerkingen:

  1. Hélemaal leuk,van harte gefeliciteerd en super goed gedaan !!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk Gefeliciteerd, Sietse! Geweldig gedaan!
    En geniet er nog even van!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, toch he! Ik had de tv aan, maar ondertussen belde m'n zus (die diezelfde nacht nog op vakantie zou gaan).... Ik zat dus met één oor naar haar te luisteren én met één oog naar de tv te kijken. En dacht al dat het jullie Sietse was die gewonnen had, wat een leuk, blij koppie. Top Sietse, gefeliciteerd!! Wat geweldig knap! En nu lekker genieten van het 'beroemd' zijn :-)
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoera!! Feliciteer die kanjer maar met zijn overwinning. Super!
    Wat zullen jullie trots zijn!!
    Nu lekker nagenieten.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch, het is een kanjer, wat zullen jullie ongelofelijk trots zijn op hem!!!!
    Het was een plezier om deze aflevering weer te zien!!!
    Feliciteer hem maar...genieten en feest vieren en dan nog lekker van de vakantie genieten samen....

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat onzettend leuk !!!...gefeliciteerd...liefs fijne week van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je zoon trotse moeder. Echt geweldig x Rarda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met de overwinning!

    Fijne week
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. GEWELDIG!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
    Door alle drukte van bezoek en loge's heb ik het gemist, maar ga het zeker terug kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. GEWELDIG !!!!!!wat eern kanjer en wat kunnen jullie trots zijn op je zoon !!!
    Echt een toppertje hoor en feliciteer Sietse maar even namens mij.
    lieve groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!!! Wat een geweldige prestatie. Helaas kon ik mijn belofte om te kijken niet nakomen, want wij waren zaterdag nog in Frankrijk... Via uitzending gemist ga ik nog even proberen de aflevering terug te kijken (zal nog niet aan Mirthe verklappen wie de winnaar is ;))

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. VAN HARTE HOOR!
    STEENGOED VAN JE OUDSTE!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd!!!
    Ik heb het helaas niet gezien omdat ik die avond moest werken. En iets rtl4 terug kijken lukt niet op onze computer.
    Ik hoop dat jullie zondagmiddag een gezellige middag hebben gehad met veel bezoek.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb het gezien!!!! Wat goed van hem!!
    Feliciteer hem van me.
    Fijn weekend.
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!