Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 29 augustus 2012

Back Home en open tuinavond...

 
Na de spannende finale van oudste zijn we nog even een ruime week weg geweest en hoewel het niet de bedoeling was, werd het toch La douce France....een snikheet Frankrijk wel te verstaan...! Maar het was toch goed er even uit te zijn, anders blijf je maar klussen!
Maar eerst: enorm bedankt voor alle enthousiaste reacties op het winnen van oudste van de spellingstrijd! Ik heb ze uiteraard allemaal weer doorgegeven aan oudste...zo leuk om na maanden zwijgen dan toch eindelijk het te mogen vieren! En dat hebben we dan ook gedaan!



Op de maandag erna nog onverwacht een interview gehad voor radio Oost en toen dinsdags vertrokken naar Frankrijk. Niet veel gedaan (te heet) maar wel een grot bezocht (heerlijk koel) en een vide-grenier waar ik mooie oude confiture potten op de kop heb getikt. Daar kan ik wel wat mee en de eersten zijn al klaar!
 
Franse markten....
 
Leuk voor de open tuinavond komende vrijdag! Deze keer met een culifair tintje! Ellen van Baggy Mamma wordt weer ondersteund door de verkoop van mijn creaties en zelf zal ze er natuurlijk ook staan. En daarnaast een collega met jams en samen maken we nog een brocante/snuffelhoekje!
En...jongste heeft zich bekwaamd in het bakken van knieperties die hij zelf mag gaan verkopen en oudste gaat voor de broodjes hamburger en eigengebakken koek!
Dat is weer eens wat anders dan spellen!
Voor wie het leuk vindt: van harte welkom!!!

Nou , voorlopig ben ik nog even druk met deze avond en natuurlijk moet er ook op school weer het een en ander gebeuren want volgende week starten wij hier weer!
Dan hoop ik ook weer meer te bloggen en jullie blogs weer te lezen!
 
Fijne week verder!
Jacqueline
 

10 opmerkingen:

  1. Leuk Jacqueline dat jullie nog op vakantie konden. En fijn dat je het naar je zin hebt gehad!
    Het gaat vast weer mooi worden vrijdag!
    En ook weer succes met het op orde brengen voor het begin van een nieuw schooljaar.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met de open tuinavond, wordt vast heel gezellig.
    Fijne avond groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog gefeliciteerd met de finalewinst. Dit was allemaal tijdens onze vakantie, vandaar een beetje laat. Veel succes met de open tuinavond. Beloofd in ieder geval heel leuk te worden. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker dat je er nog even tussenuit was, wel warm maar toch genieten.
    Nu op naar school...en dan die tuinavond..leuk met een culinair tintje hoor!!!
    Veel succes met alle voorbereidingen!!!

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk even naar Frankrijk.....leuk weer zo'n avond liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat jullie er nog even uit zijn geweest! Veel succes op de culifair!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom morgen nog ff aan hoor! Word vast een heel geslaagde culifair!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fijn dat je weer terug bent en ik wens je een hele leuke en sfeervolle fair !!!
    ht wordt vast héél gezellig.
    Lieve groet.Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk een weekje Frankrijk!! Lekker uitgerust om vanaf morgen weer aan de slag te gaan. Ik hoop dat je een geslaagde open tuin avond hebt gehad. Het weer zat hier niet echt mee die dag hoorde ik wel. Wij zaten in Zeeland en daar was het een stuk beter.

    Succes weer met werken!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoop dat je het heel leuk hebt gehad!

    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!