Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 29 juli 2012

Yes...trotse moeder!




Even een privépostje want ja...daar kan ik niet omheen: wat zijn we trots hier thuis, Sytse heeft spelshow 6 gewonnen van Stabilo Spellingstrijd! Wat spannend om alles terug te zien op tv, en de spanning van destijds voel je weer bijna net zo!
Maar die oudste van ons heeft het prima gedaan!
En wat heerlijk dat we even lekker uit ons dak konden gaan gisteravond na weken zwijgen
(de opnames waren al geweest)...

Ook jongste van 8 die het al die tijd toch maar stil gehouden heeft! Wij genieten nog even lekker na vandaag met taart bij de koffie en op naar 11 augustus, grote finale!

Fijne zondag allemaal!

 


9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd voor Sytse en voor zijn vader en moeder! Ontzettend goed!
    En wat knap dat iedereen het zo stil heeft kunnen houden!
    Ik moet het nog even bij uitzending gemist terugzien.
    Geniet van de taart!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd hoor Sytse !!Het is sowieso niet makkelijk en helemaal niet in de studio met alles en iedereen om je heen.....super van je.
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat ongelooflijk goed!! We hadden gisteren nog tot laat bezoek, heb het helaas gemist, maar ga de finale kijken. Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zou jij trots zijn zeg !!..zo leuk !!...wij zijn net binnen hoor...lekker buiten gelezen vanmiddag en buiten gegeten heerlijk in het zonnetje......nu even filmpje kijken....lekker genieten...liefs fijne week...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het ook gemist....maar ohhh wat feliciteer ik jullie van harte! Wat zullen jullie trots zijn! En ik weet dat het moeilijk was om je stil te houden....máár toch gelukt;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het helaas niet kunnen kijken.
    Maar wat een superboy!!
    Feliciteer hem maar van mij.
    En ik kan me voorstellen dat jullie trots zijn op hem!
    Geniet van een mooie week.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig resultaat! Van harte gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat jullie helemaal trots zijn....geniet er van....En voor Sytse: succes 11 augustus!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super goed zeg op naar de finale heel veel succes 11 aug zou duimen hahahaha fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super! Helaas heb ik de aflevering niet gezien (druk met de voorbereidingen voor de vakantie en veel aangeloop gehad die avond) Vanuit een zonnig Frankrijk lees ik nu je post; erg leuk en de finale gaan we zeker kijken.

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!