Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

vrijdag 27 juli 2012

Update overkapping en weekend...

Nou ondanks de hitte is er enorm veel werk verzet! De nieuwe overkapping staat en hij is vele malen groter geworden! Dankzij hulp van onze onvolprezen oom (onze dank is zeer groot) staat er een gloednieuwe grote overkapping aan het tuinhuisje! Het is nog niet klaar wat betreft afwerking maar ook daar zijn we mee bezig! Het dak is wel (vakkundig) afgewerkt en waterdicht!!!! Ik kan niet wachten alles weer lekker wit te verven. En dan...een lekkere zit erin (iemand nog budgetvriendelijke suggesties?) en genieten van lange avonden...!
Helemaal rechts is alweer een stuk dichtgemaakt, deels met het oude hout, voor een tuinkast.

Links nog net het tuinhuisje...

Het is nu nog een grote rommel maar ook dat wordt anders! Rechts maakt manlief een grote kast, hij heeft immers ons tuinhuisje "moeten inleveren"...!
En misschien richting winter nog een houtkacheltje..? Maar eens snuffelen op MP!
En wat denk je van mijn open tuinavonden en tuinfair? Hihi, ik heb geen last meer van regen....en nee, ik zal deze ruimte niet meer inpikken..nou ja alleen met de fair en tuinavonden...ik droom wel even lekker door hoor!Ik houd jullie op de hoogte, komende week wordt het minder warm dus dan kan ik vast lekker schilderen!

Nu weekend, morgen lekker met vriendin op stap en morgenavond is het dan eindelijk zover: oudste op tv in spellingstrijd!!!! (RTL4 20.00 uur) Echt spannend nu hoor, we hebben hem al even gezien in de voorfilmpjes! Hoe ver gaat Sytse komen? Je ziet het morgenavond!!!
Fijn weekend!

11 opmerkingen:

  1. Nou daar word gewerkt zeg !!...ben benieuwd als het af is hoor...liefs fijn weekend van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Jacqueline, je eerste vakantieweekje is goed begonnen, lekker warm
    en gelijk al die tuinklussen, maar het wordt zeker heel mooi.
    Morgen ga ik kijken hoor, ik heb de aankondigingen gezien en ben heel benieuwd!!!!
    Geniet lekker van je vakantie....lekker luieren en van alles doen waar je zin in hebt.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, jullie hebben niet stilgezeten, wat een werk en wat een super resultaat! Daar kun je lekker van genieten nu he? Spannend je dochter op tv, ga er proberen aan te denken, leuk!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er geen gras over laten groeien! Jullie hebben werk verzet en het resultaat mag er zijn! Wat heerlijk Jacqueline. Kun je weer verder met je plannen en dromen.
    Geniet verderr van je vakantie!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou dat gaat helemaal goed komen met die overkapping hoor ,je hebt je best gedaan en dat in die warmte !
    Fijn weekend
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt mij heerlijk zo'n overkapping !
    Succes met schilderen ;)
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi!
    Wat heerlijk, zo'n overdekte plek om buiten te zitten. Regen of felle zonnestralen maken niet meer uit! Dit staat absoluut op mijn wenslijstje.
    Groetjes van mede juf , Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh das wel heel mooi geworden hoor! Jeuj meid wat een geweldige ruimte heb je daar gekregen! Ben erg benieuwd hoe het geworden is als jij je creatieve brein hebt losgelaten op dit stukje tuin.....

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PS ik had een reactie verwijdert omdat er van alles fout ging en ineens 2 reacties geplaatst werden....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo'n grote overkapping, het ziet er nu al geweldig uit. Ben benieuwd als hij klaar is! Misschien is een stoere set, gemaakt van steigerhout een idee voor eronder? Ideetje voor die handige oom van je :-)

    Fijne week en proficiat met de prestatie van Sytse!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!