Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 11 juli 2012

Nieuwe plannen!

En een nieuwe lay out voor mijn blog en dat prachtige logo in de header maakte Jeanet voor mij. Ze is een fan van mijn "winkeltje" en kwam vorige week snuffelen in mijn tuinhuisje voor een aantal dingen en dat beschreef ze op haar blog. Gister was ze er weer en heeft ze mij even geholpen met wat veranderingen! Bedankt Jeanet! Superleuk!

Een tijdje terug maakte ik voor mezelf (of tuinhuiswinkeltje?) deze lange plank met de letters Summer.



Die letters had ik gekocht, en de plank heb ik in de krijtverf gezet. Aan beide kanten een oud haakje. De bedoeling is dat hij in de overkapping komt te hangen met aan beide zijden een fleurig windlichtje aan de haak...en dan maar wachten op de zomerse avonden!
Maar de overkapping heeft lekkage en met de vakantie in het vooruitzicht, is de klus gepland: het dak moet eraf, helaas! Maar....het goede nieuws is dat het dak en dus de overkapping ook verlengd gaat worden...het hoekje wat nu braak ligt trekken we er bij. Achteraf jammer dat we dat niet direct hadden bedacht...!Maar ja dat zul je altijd zien...Manlief wil er nog graag een soort tuinkast bij maken want ja..., nu het tuinhuisje mijn label-24 domein is, mist hij zijn opbergplek voor tuingereedschap!

Nou ja, het wordt er hoop ik alleen maar mooier van. Hoe en wat is nog niet helemaal duidelijk,(manlief is meer een lezer dan een klusser) maar het moet een soort puntdak worden vanuit het bestaande tuinhuisje! Ik laat mij verrassen en zal tzt weer ijverig de witkwast hanteren!
Wij hebben dus wel wat te doen straks.

Maar ik heb er al vast een leuk item bij gevonden:


Een mooie stationsklok, aan beide zijden tijd, koopje bij de kringloop! Ben er helemaal blij mee en kan niet wachten hem straks onder de vernieuwde overkapping op te hangen!
Time flies....van mij mag het!

Fijne week nog!




11 opmerkingen:

  1. Wat een pech met het dak! Krijg je misschien iets heel moois terug!
    Je header is prachtig!
    En de klok is ook prachtig. De kringloop brengt ons mooie dingen. Ik haalde zelf gisteren ook weer wat en het kost geen geld.
    Fijne avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je header is heel mooi geworden zeg, helemaal in de goede sfeer.
    Je bord is zo leuk...heel vrolijk, jammer van de lekkage...
    Je klok is een blikvanger....bij de tijd blijven, nog heel even en dan vakantie...nog
    even volhouden hoor.


    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie header, helemaal leuk! En ben verliefd op je SUMMER letters, mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. KLOK IS TOP. JE LETTERS OOK.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je header ziet er mooi uit zeg! En die klok vind ik ook een aanwinst. Jammer dat mijn kringloop nooit zulke buitenkansjes heeft. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je header is zo leuk geworden!! en wat een leuk plan van de overkapping, even een klus inderdaad maar dan heb je ook wat!! en als de zomer echt gaat beginnen zitten jullie er helemaal klaar voor, heerlijk!
    succes met de laatste schoolloodjes!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je header is prachtig geworden! Leuke plannen en met een beetje geduld ;) gaat het helemaal goed komen!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    ps. Bedankt voor de boekjes, daar kan weer heel veel moois van gevouwen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Jacq..
    Wat een gave klok zeg en dat bij de kringloop..het moet niet gekker worden hahah
    Je letters zien er heel erg leuk uit..lekker zomers! Nu onze eigen zomer nog...
    Liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je haeder is echt heel mooi geworden en past wel heel mooi zo bij je blog !!!
    ben wel benieuwd naar je overkapping....wij zijn ook al een poosje aan het broeden naar iets in onze tuin of het word een veranda of toch een huisje met openslaande deuren...mijn man is ook meer een denker dan een doener...dus ik wacht wel even hééél geduldig af.
    ik kijk trouwens vaak even bij je webshop binnen , maar wat heb jij daar prachtige spulletjes zeg....
    Een fijn weekend en groetjes...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk je summer letters! Je header is erg mooi geworden!!

    Succes met de laatste lootjes deze week en met de verbouwing die er aan zit te komen. Ben benieuwd naar het resultaat!!

    Fijne dag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh, ben benieuwd naar de nieuwe overkapping. Zou er ook graag één hebben, want dat vind ik zooo gezellig. Als ik dan zie, waar jij het straks allemaal mee wil inrichten.....geweldig!!
    Fijn weekend gewenst!
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!