Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 21 juli 2012

Eindelijk....





Ja hoor, hier is dan ook eindelijk de vakantie aangebroken! Een mooi schooljaar kon afgesloten worden.....druk, mede door de fusie maar na de vakantie kunnen we starten!

Ik ben ontzettend verwend met lieve woorden, tekeningen, cadeautjes, en een heerlijke cadeaubon van de hele klas te besteden bij de drogist...MMMM!
Door alle drukte ben ik weinig in blogland geweest, heb ook geen andere blogs kunnen lezen maar ik probeer weer wat bij te houden!

En nu luieren? Nee dus......want kijk hier de ravage in de tuin:


Het dak van de overkapping naast het tuinhuisje moest eraf..maar straks...wordt het alleen maar mooier!
Het wordt tot over de hele breedte verlengd, tja, nu hij toch lekte moesten we het maar goed doen!
Gisteren heeft manlief het dak gesloopt en wat er nog meer bij hoort!
Vanaf nu weer opbouwen!

Maar ook lekker vakantie, met een beetje geluk is deze klus over een week al een heel stuk verder geklaard.
31 augustus heb ik weer een open tuinavond, deze keer met een "culifair" tintje, wat zal dat mooi zijn met de grotere overkapping erbij!
En verder gaan we natuurlijk er lekker van genieten......nog een week en dan zien we oudste in de Stabilo Spellingshow!
Ik heb een stel opdrachten liggen waarmee ik lekker aan de gang ga...mijn vakantie komt helemaal goed!
En verder zien we wel wat we doen....!
Fijn weekend!




6 opmerkingen:

  1. Genieten !! dat is het woord voor de komende weken....liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk..die cadeaubon...nu maar lekker van de vakantie genieten!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk vakantie Jacqueline! Lekker doen waar jullie zin in hebben.
    Leuk al die cadeautjes van de kinderen.
    En wat mooi dat de overkapping nu geplaatst wordt.
    Geniet van de vakantie!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja heerlijk he, vakantie!! Het voelt net als Sinterklaas al die cadeautjes. Ik kreeg al helemaal zin de je open avond maar ik woon ongeveer aan de andere kant van Nederland,zag ik, helaas. Succes met je verbouwing en natuurlijk fijne vakantie. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat je eindelijk vakantie hebt. (ik moet de aankomende weken extra veel werken i.v.m. de vakantieperiode :)) Maar veel succes met de bouw van de nieuwe overkapping. Het duurt altijd langer dan je denkt... En daarnaast ook lekker genieten van je vakantie, die begint goed met dit mooie weer!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eindelijk vakantie!! Leuke lay out heeft je blog zo!

    Fijne vakantie!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!