Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 1 juli 2012

Buiten genieten...



Genoeg moois om ons heen....
Wij zijn hier in een paar minuten de wijk uit dan is het heerlijk wandelen in de omgeving ....
onlangs op een mooie zondagmiddag even een paar foto's genomen. Zomaar wat plaatjes op een wandeltocht dichtbij huis...mooi toch?





Landweggetjes en houtwallen...



Manlief met jongste op pad....




Kanaal en beek....ik geniet er elke keer weer van!
Nog 3 weken voor het hier vakantie is maar tussen alle bedrijven door is het hier goed toeven!

Fijne zondag!

Jacqueline

11 opmerkingen:

  1. Heerlijk als je zo in de natuur zit! Je hebt het mooi samengevat..
    Fijne zondag en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is de kunst om elke dag te vieren alsof het vakantie is. En volgens mij lukt dat jullie aardig :-) Fijne dag nog! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig !!..ik ga ook lekker naar buiten nu....met mijn capucinno op het terras en een plakje citroen cake.....ja ja het is zondag het mag...hihihi.....liefs geniet van het mooie weer!!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Shit...reactie weg...ik zei dus ik ga ook lekker naar buiten met mijn capucinno en een plakje citroen cake.......ja ja ja het is zondag het mag...hihihi...lekker genieten !!..jij ook liefs van mij...xxx....zoiets.....pffff.....blogger heeft weer aardig kuren.....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haahahahaha!! ik zie dubbel...niks in mijn koffie hoor....xxx...proesttt...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie plaatjes uit de natuur !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige foto's zeg ...heerlijk vertoeven daar ...even weg en de rust opzoeken mmmm genieten ervan lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie wonen inderdaad in een hele mooie omgeving. Prachtige wandelingen kun je maken. Deze plaatjes komen mij in elk geval bekend voor!
    Sterkte nog voor de laatste loodjes. De laatste schoolweken zijn meestal druk.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk dat jullie zo de natuur in lopen vanaf jullie huis. Succes nog even met de laatste loodjes!! Een vakantie in het vooruitzicht is altijd fijn om naar toe te leven.

    Fijne week!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat wonen jullie daar mooi zeg !!!!Heerlijk om zulke mooie plekjes naast de deur te hebben....Ik heb even mee genoten van jullie wandeling en je prachtige foto's, bedankt...Lief groetje...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook dicht bij huis valt er veel te genieten!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!