Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 23 juni 2012

Tv show..


Eind april noemde ik in een post dat we tv opnames hadden bijgewoond. Nu even wat meer hierover,  want het betreft een nieuw spellingsprogramma van RTL4, vanaf vandaag elke zateragavond om 20.00 uur. Een echt leuke show waarin kinderen uit groep 7 en 8 het tegen elkaar opnemen in een superspannende spellingshow.

Onze oudste was één van de deelnemers. Al een hele eer (en waar we natuurlijk supertrots op zijn!)want er waren totaal 2200 aanmeldingen, 350 geselecteerd voor een screening, daar weer 150 van door en uiteindelijk 49 kinderen die mee mochten doen aan de spelshows. Per show 7 kinderen die mee doen, met steeds 1 winnaar uit elke show die het tegen elkaar opnemen in de finale op 11 augustus.

Oudste is 28 juli te zien..tja dat duurt nog even maar vanavond kunnen we wel zien hoe het geheel is geworden qua opzet.
En hoe het verder gaat? Dat blijft geheim want daar hebben alle deelnemers voor getekend.
Maar leuk is het zeker, en moeilijk zelfs! Wij hebben nog heel wat zitten twijfelen terwijl we ook echte spelling liefhebbers zijn...Gewoon lekker kijken dus!
Wij zitten in ieder geval voor de buis!

Fijn weekend!
Jacqueline

12 opmerkingen:

  1. Hee wat leuk, wij zitten ook voor de buis hoor! De oudste gaat over naar groep 7 dus dan kan ze nu vast even oefenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super Jacqueline! Misschien gaan wij vanavond ook wel ff kijken, had al wat voorstukjes gezien en het lijkt mij een leuk programma. De 28e zijn wij op vakantie. Ik wens je een fijn weekend.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg! Dat is op de verjaardag van mijn dochter, dus dat kan ik wel onthouden. We gaan kijken! Ben verzot op spelling. ken je de site beterspellen.nl? Krijg je elke dag per mail 5 vragen over spelling, leuk om te doen!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een eer, Jacqueline! Ik ben benieuwd hoe het gaat.
    Veel plezier bij het kijken en ik ga kijken of ik het via uitzending gemist kan zien.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier mag je wel héél trots op zijn Jacqueline !!!Ik ga zeker ook even een kijkje nemen...Leuk
    Lieve groet..Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat spannend zal dat geweest zijn, maar wat een eer!
    Ben benieuwd.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg...............en gefeliciteerd met zo'n tv-debuut!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via via kwam ik op je blog terecht. Leuke dingen maak je! Ook even een kijkje genomen op de website. Ik ben direct volger geworden. Weer eentje meer richting 100. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga kijken hoor, geweldig toch om je eigen kind straks op de buis te zien....
    Heel leuk en hou de spanning er maar even in.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat het al begonnen is. Ik lees nu pas je post en heb het dus gemist zaterdagavond. Volgens mij zou die avond de kleindochter van mijn collega erop komen. Helaas niet gezien dus... Hopelijk kan ik de andere avonden wel kijken...

    Fijne week!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke tv-tip (momenteel is er weinig tot niets op dat ik kijk), dus dat wordt de komende zaterdagen spellen voor de buis ;)

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi wat leuk dat je een volger bent geworden van mijn blog. Ik ben nog steeds op ontdekkingsreis in blogland. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!