Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 16 juni 2012

Time flies....



Wat een hectische week zeg! Druk druk druk.... vaderdag, laatste schoolweken, en een fusie...dan is er wel wat te doen.
Thuis nog de avondvierdaagse van de kids, schoolreisje, verjaardag juffen, voetbal,  enz.
Weinig blogs gelezen deze week en ook geen post van mij....
Time flies...!

Bovenstaande klok had ik al een tijdje liggen.

Onlangs kocht ik dit "ding":


Het lijkt op een deur maar ook op een lang raam. Op de rommelmarkt gekocht, de maker ervan had wat hout over en had dit er van gemaakt...
Ik heb hem eerst een mooi vergrijsde kleur gegeven.

Maar hoe moet hij aan de muur? Overdwars of in de lengte?
We hebben het zo gemaakt dat hij op beide manieren kan! Kan ik weer eens veranderen...!

Tenslotte nog wat gedecoreerd:


en nu hangt hij hier mooi te zijn:


Een mooi rustpunt in de uitbouw hier....

(Helaas heeft mijn goede camera kuren ,deze foto's zijn echt minder van kwaliteit maar daar wordt ook weer aan gewerkt)

Voor vaderdag op school een sleutelhanger...de kinderen hebben er nog allerlei kralen bij geregen...

Nu lekker weekend....

(en eventueel een fijne vaderdag)

Fijn weekend allemaal!
Jacqueline



9 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan, crea... hoe verzin weer zoiets leuks!
    Een fijn weekend en vaderdag, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sleutelhanger! Toch wel leuk zo'n creatieve juf..:-) De klok is erg mooi, ben dol op Londen, dus dat is al een leuk detail! Geniet van je weekend, liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sleutelhanger...liefs fijn weekend van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je nieuwe aanwinst aan de muur!! En wat een mooie sleutelhangers hebben de kinderen gemaakt. Leuke stempel hiervoor gebruikt:)

    Fijn weekend!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat levert morgenvroeg vast veel blije papa's op; leuk bedacht en gemaakt!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat mooi gemaakt, zeg! Ik vind het idee van je klok helemaal super!

    Fijn weekend.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk als je tussen de drukte door even lekker kunt ontspannen met knutselen.! Ik vind dat raam geweldig, ook zoals je hem nu gedecoreerd hebt. Hij hangt daar heel mooi!
    En die stempelblokjes voor de kinderen is toch ook geweldig!
    Sterkte met alle drukte, Jacqueline!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ....beiden helemaal leuk !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja jij bent ook druk, die fusie zal ook heel wat werk met zich meebrengen.
    Ondertussen freubel je ook gewoon door, dat herken ik ook hoor, dat is ontspanning zeg k altijd.
    Geniet lekker van je mooie rek, geweldig leuk en succes met de laatste weken.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!