Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

donderdag 7 juni 2012

Klaar voor de open tuinavond!


Alle lekkernijen zijn gebakken...de keuken geurt naar eigen baksel, het tuinhuis staat vol, de voorbereidingen zijn getroffen...klaar voor de open tuinavond morgen!
Morgen nog een dag werken en dan op naar huis en hopen op goed weer! Het is zoveel gezelliger als je een lekkere zwoele avond hebt met zoiets! Maar goed, ook met een bui blijft alles goed droog staan.

Inmiddels is er een hoop bij gemaakt, echte piplichten, mooie steigerhoutplanken, raamschermen...na de tuinavond komt het weer op de site.

Onlangs heb ik via Marktplaats een oude papierrolhouder op de kop getikt. Ik heb hem een krijtverfje gegeven, gestempeld en zie daar...hij is klaar!



Ik wens jullie alvast een fijn weekend en natuurlijk zal ik een post maken over de tuinavond.

Bedankt voor jullie  reacties steeds, ik waardeer het enorm. Ook de nieuwe volgers welkom en de trouwe lezers: bedankt dat je mijn blog leest!



Mocht je in de buurt zijn: welkom morgenavond! De koffie/thee staat klaar!

Jacqueline

13 opmerkingen:

  1. Mijn moeder is op dit moment in Hardenberg...ga het haar doorgeven. Ik hoop voor jullie ook op mooi weer! Jammer dat ik niet in de buurt ben anders was ik zeker even komen kijken.
    Succes morgen.
    Groeten van Karin (Mooi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jacqueline, heel, heel veel succes toegewenst maar dat moet helemaal goedkomen met jouw leuke spullen.
    Jammer dat ik te ver uit de buurt zit, was graag bij je langsgekomen.
    Ben heel benieuwd naar je verslag!!!
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er al weer veelbelovend uit hoor.
    Mooie spullen die morgenavond echt verkocht gaan worden.
    Heel veel succes, als het net zo is als de vorige keer, dan
    wordt het een geslaagde avond.
    Werk ze nog morgen!!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeel veel succes morgenavond! Het wordt vast gezellig en het ziet er nu al leuk uit. Is toch wel een heel goede belissing geweest he, je tuinhuisje 'verbouwen'. Geniet ervan.
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn teller blijft al weken steken op 33 volgers en waarom je je niet kan aanmelden weet ik niet. Wel irritant.
    Ook grappig dat jij wel wat met Friesland hebt. Ik heb zelf tot mijn 15e in Hardenberg gewoond. Leuke tijd!
    Nogmaals succes morgen! Je maakt erg leuke dingen.
    En ik zou het leuk vinden als je nog eens langs komt, wie weet dat je je dan wel kan aanmelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele gezellige avond morgen!!
    Ben benieuwd naar je "na-post"..
    Is manlief er inmiddels een beetje aan gewend, al die dames in zijn tuin ;))
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat gaat vast weer heel gezellig worden!!
    heel veel succes en plezier en ik duim voor mooi weer!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier morgenavond!! En wat is dit voor een geweldige blok (hout?) met de teksten van alle seizoenen, valt me nu pas op in de rechterbalk. Ook zelf gemaakt? Geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes morgenavond!!
    Je hebt dus toch een papierrol houder gekocht. Ik heb net een rol folie besteld van de week....
    Ik ben benieuwd naar je verslag over morgenavond! Wie weet tot zaterdag?

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt mooie dingen gemaakt en je papierrolhouder is ook prachtig. Lekker handig!
    Ik wens je morgenavond heel veel plezier en ik ben benieuwd naar je verslag.
    Slaap lekker voor nu!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je ook een papierrolhouder hebt gevonden; ik hoop dat je hem vanavond veel hebt gebruikt met het inpakken van je mooie spulletjes!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi!

    leuke plaatjes allemaal en goed dat de avond een succes was!!
    mag ik vragen waar je de rol papier hebt gekocht voor de papierrolhouder?? Ik heb ook nog zo'n houder ergens in opslag staan maar kon nooit een rol ervoor vinden dus ben hem eigenlijk vergeten... Nu zie ik hem bij jou en vind ik hem weer helemaal leuk! je hebt hem echt heel leuk gepimpt!!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!