Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 2 juni 2012

Kijkje bij de voordeur...

Onlangs op de rommelmarkt deze standaard gescoord.
Het zag er niet echt uit, kapotte mand maar ach, valt vast wel wat van te maken dacht ik.



Gelukkig had ik een nieuwe mand die precies paste, leuk windlicht eraan en klaar! Leuk bij de voordeur.

Bij de voordeur hebben we een kleine luifel, daar staat een oud opgeknapt tafeltje, plank erboven, beetje gestyled en zo is ons hoekje geworden.



Groot krijtbord opgeknapt, handig voor bijv. de aankondiging van de open
 tuinavond...


Er naast kun je de hoek om naar de tuin.....heb inmiddels een bordje gemaakt met verwijzing naar het tuinhuisje.


En nog even in een collage ziet het er zo uit:


Toch wel leuk werk hoor, zo'n collage maken! En niet moeilijk ook!
Inmiddels staat er een drukke week te wachten....met name op het werk maar privé is er ook nog wel wat te doen want vrijdag is de open tuinavond.....nieuwe producten zijn gemaakt en nog in de maak.
Even een weekje minder blogtijd dus .....
Fijn weekend!

Jacqueline

19 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan...en zo leuk bij de voordeur.
    Je bent je goed aan het voorbereiden, ziet er super uit!! Mijn vader is 8 juni jarig dus langskomen lukt niet helaas. Ik wens je vast een super avond. Fijn weekend en een lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk zo'n style hoekje, daar ben jij wel goed in! Zal binnen kort ook eens gaan kringlopen!!!
    Een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch weer creatief bezig! Het ziet er allemaal erg gezellig uit, succes met de voorbereidingen van de tuinavond! Liefs Craolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Druk, druk en nog eens druk. Kan me voorstellen dat je nog een boel te doen hebt voor de open tuinavond. Kan niet beloven dat ik langskom... Ik wens je alvast heel veel succes met de voorbereidingen en ik duim voor mooi weer. Maar je weet dat het met slecht weer ook goed te doen is toch?
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Jacqueline! Ik herken het helemaal! Je hebt zo een mooie hoek bij de voordeur gestyled.
    Met school zit je zeker in allerlei afrondende activiteiten.
    En dan gezellig de fair voorbereiden. Ik hoop voor je dat het een succes wordt!
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi hoekje! gezellig om zo binnen te komen. Hier is het nog een beetje kaal achter klaar voor moet nog! Ik wordt zo wel aangestoken door je hoor om toch maar eens even te kijken wat ik kan doen tussen het klussen door! hihi
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan zeg !!!...fijn weekend liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit ziet er wel héél gezellig uit !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gezellige ontvangst. Succes met alle voorbereidingen en vergeet niet ondanks alle drukte te genieten!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellige thuis- en binnenkomer zo! Ik vind je wegwijzer goed verzonnen, zit ook nog op zoiets te 'broeden' want mijn Weerhuisje is maar lastig te vinden.
    Ik wens je heel veel succes met alle voorbereidingen en vooral veel plezier komende vrijdag! Maar eerst een heerlijke zondag nog.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als dit geen warm welkom is......
    Ziet er zo gastvrij uit....succes met je projectjes.

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Jacqueline..Nou dat heb je leuk opgepimpd zeg..Ik vind het een leuke binnenkomer zo in z'n geheel! Je bent lekker bezig..
    Succes met je voorbereidingen en verkopen op je tuinfair. Voor mij helaas te ver weg!
    Fijne dag verder en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er heel leuk uit, veel succes met je open tuinavond!!

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een warm welkom en at is het prachtig geworden....succes met je tuinfair.....fijne zondag en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er heel gezellig uit! Wat een leuk idee onder dat afdakje dat stilleven.
    Veeel succes met je tuinavond,
    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ziet er heel leuk uit zo een leuk welkom ...prachtig collage zo ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er leuk uit! Succes op school en met de open tuinavond! Hopen op mooi weer!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk tafereeltje bij de voordeur!!
    Alvast veel succes vrijdagavond. Ik kan helaas niet komen. Sta zaterdag zelf op de zomermarkt in Hardenberg, dus deze week de laatste voorbereidingen. Daarnaast probeer ik mijn oma geregeld te bezoeken en zitten we midden in de verhuizing/klussen bij mijn zusje die vorige week de sleutel hebben gekregen van hun nieuwe woning.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn zo n overdekt stukje bij de voordeur ,kan je van alles neerzetten ,staat heel gezellig zo
    Fijn weekend
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!