Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 10 juni 2012

Geslaagde open tuinavond!!!

Wat een super gezellige en geslaagde open tuinavond was het! Zoals beloofd hierbij een (foto)verslag.
Wat hebben we het getroffen met het weer, prettige temperatuur, zon en droog! Wel wind maar in onze beschutte tuin viel dat wel mee.
Om 19.00 uur stond alles klaar:


En al snel werd het gezellig druk, het weer en de koffie/thee met eigengebakken (appel)cake, kruidkoek en boterkoek zorgden voor lekker uitgebreid genieten in de tuin en op het terras.


De foto's zijn aan het begin van de avond genomen, toen alles er nog stond....hoeveel mensen er zijn geweest heb ik niet kunnen tellen maar het was lekker druk en  goed bezocht. En ook goed verkocht, 10 % van de opbrengst van mijn spullen is gegaan naar het particuliere project van Ellen, de oudste dochter van mijn zus, die er ook stond met haar producten van Baggy Mama (kijk eens op www.baggymama.nl  van harte aanbevolen! ).
Heel fijn, want zij  financieren dit helemaal zelf (zij doen dit met zijn twee├źn) en alles gebeurt op  vrijwillige basis.
Ellen had nog een sfeerhoekje gemaakt met een combi van onze producten samen:
En voor de rest zag het er zo uit:


 De producten van Ellen gingen ook goed, een bijdrage om de moeders van haar project in Kenia  aan het werk te kunnen houden waardoor zij in hun onderhoud kunnen voorzien... 


 Fleurige producten van Baggy Mama


 Tuinoverzicht van de indeling en alle producten....



Tuinvogeltjes...


 Een zeer geslaagde avond, gezellige mensen, leuke contacten, enthousiaste reacties.....
ik vond het best spannend van te voren, hoe zou dit lopen, het was de eerste keer dat ik dit zo alleen organiseerde....maar het was het waard! Weer een stukje gerealiseerd van mijn droomwensen: leuke spullen maken, tuinhuisje als basis (altijd welkom om tekomen snuffelen), en af en toe een fair of een open avond/ dag?
Wie weet...maar buiten dat, het feit dat anderen mijn creaties waarderen , is nog wel het allerleukst......


 Iedereen bedankt !
(En manlief  ....ja hij raakt al aardig gewend hoor aan de vermeende naaldhakjes op "zijn" gras....
ahum... ik onderhoud en maai het wekelijks zelf....maar ach, ik laat hem maar in de waan, tenslotte heb ik ook al "zijn" tuinhuisje ingenomen...!)

Fijne week gewenst!

14 opmerkingen:

  1. Hey Jacqueline..nou dat is vast heel erg gezellig geweest! Het ziet er allemaal top uit..Met het weer heb je het zeker getroffen want hier aan de kust stond een zeer harde wind! Dat project van je zus is een mooi initiatief zeg en ik wens haar heel veel succes daarmee!
    Fijne dag en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er gezellig uit, een heerlijke sfeer! Fijn dat het zo goed is gegaan...vele mensen een kroon op je werk en inspanning!
    Geniet nog even lekker na van een geslaagde avond!
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er super gezellig en sfeervol uit. Fijn dat jullie het weer ook mee hadden. Fijne week Rarda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er goed uit, leuk voor je dat dit wederom een geslaagd event voor je geworden is.

    Groet,
    Jeaette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er weer mooi uit, geweldig om te zien hoeveel producten er waren...en hoeveel bezoekers...
    Mooi het project zeg...
    Jij kunt nu heerlijk nagenieten op naar de volgende.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gezellig uit Jacqueline! Ik moet nog steeds denken aan dat mooie houtje met de vier seizoenen erop. Zijn die allemaal verkocht of komt er nog eentje in je webshop :-)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er leuk en vrolijk uit in je tuin! Lekker zomers sfeertje, en wat super dat het weer een beetje meezat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat het zo'n geslaagde avond was. Dat smaakt naar meer denk ik.
    Wij hebben in april onze eerste verkoop gehad en hebben er paar weken geleden weer 1 gedaan.
    Het werkt verslavend haha.
    Geniet nog lekker even na,
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zag er weer leuk uit, fijn dat het weer een succes was!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er zeker gezellig uit! Fijn dat het geslaagd is.
    Mijn moeder had een drukke dag gehad en kon het niet meer opbrengen (als ze de foto's ziet krijgt ze spijt..haha)
    Groetjes Kairn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezelligheid, leuk dat het zo is verlopend. En dat er veel mensen zijn geweest. Ik kan me voorstellen dat het toch wel spannend is. Maar nu het eerste schaap over de dam is....
    Mooi dat je ook het doel van je nichtje er aan geknoopt had.
    Geniet lekker na!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je kunt terug kijken op een geslaagde avond, ik zou zeggen... op naar de volgende!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zag er allemaal heel leuk en geslaagd uit!!

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat het een geslaagde avond was. Het ziet er op de foto's ook gezellig uit. Je had veel geluk met het weer. Die middag had het hier nog erg geregend. Maar 's avonds was het droog.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!